31 May 2014

InstaPics #01: Mei 2014!


Deze kat houd ervan om te liggen in m'n schoenen en op m'n handtas!
This cat loves to lay in my shoes or on my handbag!


Wat doe je op een lazy zondag als het goed weer is? Een wandeling maken in het bos! Echt super en relaxed!
What do you do on a lazy Sunday when the weather is really nice? Take a walk in the forest! Really amazing and relaxing!


M'n verjaardagsweekend was echt super. M'n verjaardag viel juist op een vrijdag en m'n vriend had een dagje verlof genomen zodat we nog eens konden gaan shoppen. 's Avonds een flesje cava openen en de volgende dag had ik dan een klein feestje!
My birthday weekend was amazing. My birthday was on a Friday so my boyfriend took a day off work so we could go shopping. In the evening we opened a bottle of cava and the next day I had my birthday party!


Ik ben helemaal geen voetbalfan, ik vind het nogal saai om te kijken persoonlijk. Wat ik wel een hele avond zou kunnen kijken is basketbal! Dankzij m'n vriend z'n xbox kunnen we nu de highlights van nba playoffs volgen.
I am really not a football fan, I even find it a little bit boring to watch. What I can watch a whole evening is  basketball! Thanks to my boyfriend's xbox we can now watch all highlights from the NBA playoffs.


Snacks, het ene al wat gezonder dan het andere.
Snacks, some more healthier, others not really.


Donderdag hadden we een paar vrienden gevraagd om bij ons te komen eten. Ik maakte wortelsoep met gember, enchiladas & aardbeienpudding!
Thursday we invited a couple of friends to come to diner. I made carrot soup with ginger, enchiladas and strawberry pudding!


Me myself & I. 



Ik hou van deze sushi! Ik eet geen vis, dus deze zijn allemaal met groenten en fruit. Helemaal links een nigiri met avocado. Ernaast een mango roll en helemaal rechts een handrol met komkommer, mango, avocado, etc. Yum!
I love this sushi! I don't eat fish, so all these are made with fruits and vegetables. All the way to the left you see a nigiri with avocado. Next to it a mango roll and all the way to the right a handrol with cucumber, mango, avocado, etc. Yum!

Q: Hoe was jouw maand?
Q: How was your month?

 

No comments:

Post a Comment