06 July 2017

Styletone June 2017 | Come as you were!


Hi loves! Ik ben er een beetje aan de late kant mee.. Maar hier is mijn unboxing & mening over de Style Tone box van Juni. Benieuwd? Kijk dan snel met me verder..



AFTERSPA | Exfoliating Body Scrubber (€ 9,95)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Met dit eerste item ben ik al superblij! Afsterspa is een nieuw merk voor Style Tone, maar omdat hun skincare producten te groot zijn om in de box te passen, krijgen we deze exfoliation body scrubber. Dit vind ik zelf niet erg! Je huid exfoliëren is een belangrijke stap dat je nooit zou mogen vergeten. Door deze spons te gebruiken ga je het proces van het vernieuwen van je huidcellen doen versnellen en krijg je een nieuwe, gezondere huid. Voor mij heeft ie de perfecte grootte en ik vind het ook handig dat hij makkelijk vast te houden is dankzij het witte lint in het midden. De spons zelf voelt wat ruw aan, maar ook niet té ruw. Just perfect!


LOOKX | Exclussive Eyeliner (€ 17,95)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Met het tweede item ben ik ook best tevreden. Ik vind het spijtig dat mijn foto's hierboven niet zo goed zijn uitgekomen, but I hope you get the picture. Het potlood voelt erg creamy aan waardoor het makkelijk is om lijntjes mee te trekken. Ik vind de paarse kleur ook erg mooi en hij heeft een metallic finish!


YOLORA | Makeup Remover Pen (€ 9,95)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Met het derde product ben ik iets minder blij.. Hij is niet bedoeld om je hele make-up ermee af te halen, maar enkel als je bijvoorbeeld iets wilt corrigeren ofzo.. De tip van de pen bevat een vloeibare make-up remover dat geurloos is en je huid niet uitdroogt. Klinkt allemaal goed, maar zoals je op de tweede foto kan zien trekt de kleur meteen in de pen, en hij blijft er ook. Dit was trouwens door enkel de swatch van het oogpotlood hierboven weg te halen. Nu heb ik hem een tweede keer gebruikt, en hij werkt nog wel best ok, maar je ziet wel dat de vorige kleur er wat af komt. Ik weet het nog niet zo goed met deze!


29 COSMETICS | Lipstick (€ 25,00)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
29 Cosmetics heb ik dankzij Style Tone al wat leren kennen, maar de vorige producten dat we ervan kregen waren meer gezichtsproducten. Leuk dat we nu een lipstick krijgen! Net zoals de gezichtsproducten is de lipstick ook verrijkt met het grape seed anti-oxidant. Bovendien bevat hij ook SPF20 en verzorgt hij je lippen. Ik kreeg de kleur Spicy on the Finish en vind het een leuke kleur! & De pigmentatie ervan zit ook weer goed.


PEONY COSMETICS | Shadow Trio Palette (€ 18,00)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Als laatste een oogschaduw trio - I love it! Van het schattige, tropcial-inspired doosje tot de pigmentatie van de oogschaduws. Ja, ik hou van dit trio! Misschien is dit ook een beetje doordat dit echt mijn kleuren zijn dat ik dagelijks draag. Misschien één minpuntje, Het groene doosje waarin het trio zit, ziet er mooi en leuk uit, maar voelt niet zo erg stevig aan.


Wat is jouw favoriete product van deze vijf?

Volg je me al?

2 comments: