Het was zo lang geleden dat ik nog eens in de Kruidvat was geweest. Zaterdag besloot ik dat dit wel lang genoeg heeft geduurd en ik ging ik er nog eens naartoe. Het is een niet zo grote shoplog, maar toch heb ik een aantal heel fijne producten gekocht! Neem snel een kijkje mee...
