Hey loves! Sinds vandaag ben ik weer een weekje met verlof! Dit wil ook weer zeggen dat er volgende week dagelijks een artikel online zal komen ;). Vandaag toon ik jullie alle producten dat ik opmaakte tijdens augustus! Ik heb wel besloten om de Bella Cotton wattenschijfjes en de Onyx Make-up wipes niet meer te tonen. Gewoon omdat ze er echt elke maand wel inzitten en het een beetje boring voor me begint te worden om er elke maand iets over te schrijven haha ;). Toch benieuwd naar mijn andere opgebruikte producten? Kijk dan snel met me verder..
Showing posts with label Opgebruikte producten. Show all posts
Showing posts with label Opgebruikte producten. Show all posts
02 September 2016
04 July 2016
Opgebruikt | Juni 2016!
Hey loves! Ik heb het waarschijnlijk al in een vorig artikel gezegd, maar ik heb vakantie nu tot volgende week dinsdag! Omdat ik nu wat extra time heb, ga ik elke dag een artikel online plaatsen en ook proberen wat vooruit te werken #FingersCrossed dat het me lukt, haha! Voor vandaag heb ik een 'opgebruikte producten' artikel. Jullie weten het misschien al, maar ik vind het altijd leuk om producten helemaal op te maken, en dat toon ik dan ook maar al te graag! Benieuwd naar wat ik in juni allemaal opmaakte? Kijk dan snel even met me verder..
09 May 2016
Mijn opgebruikte producten van April!
Hoi allemaal! In mijn vorige artikel schreef ik al dat ik even een blogdipje had, maar eigenlijk werd dat na dat artikel niet beter... Ik had geen inspiratie en energie om iets te schrijven, en iets gewoon posten om te posten wilde ik ook niet doen. Hierdoor is er de afgelopen week (of misschien zelfs wat langer) dan ook niets online gekomen. Sorry hiervoor! Soms heb je gewoon even tijd nodig voor jezelf. Maar nu ben ik er weer helemaal klaar voor! Om terug van start te gaan, toon ik jullie welke producten ik allemaal opmaakte tijdens april. Benieuwd? Je leest het hier verder...
30 March 2016
Opgebruikte Producten | Maart 2016!
Hoi allemaal! Het einde van maart is alweer in zicht en dat betekend dat het weer tijd is om mijn opgebruikte producten te tonen. En als ik heel eerlijk ben, dan is dicht wellicht één van mijn favoriete artikel om te schrijven, maar ook om bij andere bloggers te lezen! Een leeg product hebben is gewoon 'exciting' voor me, haha! Bovendien heb je een goede mening kunnen vormen over het product omdat je het toch een lange tijd hebt kunnen testen. Maar goed, benieuwd naar wat ik deze maand allemaal heb opgemaakt? Kijk dan even met me verder...
Labels:
cien,
empties Hegron,
Essence,
Inecto,
Mixa,
Opgebruikte producten,
Pearl Drops,
the Body Shop
Subscribe to:
Posts (Atom)



