Hey loves! Vandaag unbox ik voor jullie mijn, voorlopig, laatste Zbox. Ook al heb ik toch wat leuke goodies ontvangen, de laatste boxen waren eerder een teleurstelling. Het thema van deze box, welke trouwens voor februari is, was 'superheroines'. Net zoals elke maand had ik hoge verwachtingen erbij, maar werden ze niet echt volbracht. Toch benieuwd naar deze box? Kijk dan snel met me verder..
