21 November 2015

Style Tone ❤ November 2015!


 
Hoi allemaal! Hopelijk hebben jullie al een leuk weekend gehad. Ik heb een extra dagje weekend, maar ik moet vanalles regelen en langs de tandarts gaan. Vandaag wil ik jullie graag de producen tonen dat ik deze maand in mijn Style Tone box heb ontvangen. Ik was een beetje verrast, omdat ik in mijn vorige boxen enkel make-up producten kreeg, en nu zaten er vooral skincare producten in. Maar ik ben best tevreden met de producten! Benieuwd? Kijk dan snel even met me mee...

 
BUBBLE T HAND CREAM - Het eerste product is een handcréme, iets wat m'n vriend en ik maar al te graag gebruiken! Ik had nog niet eerder van het merk Bubble T gehoord, maar de verpakking ervan spreekt me al meteen aan omdat het er speels en leuk uitziet. De handcrème bestaat in drie varianten: Moroccan mint tea, Lemongrass & green tea en Hibiscus & Acai berry tea. Ik ontving de laatste, hoewel de andere twee geuren me iets meer aanspreken moet ik toch zeggen dat de geur van hibiscus & acai berry erg lekker en zoet is. De handcrème zelf voelt ook erg prettig aan en niet te vettig. Een aanrader dus! (€ 12,95)
 
 
GREEN PHARMACY GENTLE FACIAL WASH GEL - Wederom een merk dat ik niet ken, maar dit is ook een Pools merk, misschien is dat de reden. Dit gezegd zijnde vind ik het wel fijn om beauty- en skincare producten van andere landen te leren kennen. Deze facial wash gel is eigenlijk bestemd voor combination & oily skin, maar ik ga hem toch eens proberen! (€ 5,99)
 
 
GILDA COSMETICS 24H CREAM - Gilda Cosmetics is een Zweeds merk dat ik ook nog niet kende. Het is meteen ook het duurste product in deze box, voor maar liefst € 58,99! Deze calming en balancing cream zou de geïrriteerde huid verzachten en tegelijkertijd de huid goed hydrateren. Iets wat ik goed kan gebruiken met andere woorden! (€ 58,99)
 
 
EVOLVE ORGANIC BEAUTY RADIANT GLOW MASK - Het laatste skincare product van de box is een maskertje, wat altijd wel fijn is om te ontvangen! Het masker bevat cacao poeder en kokosnoot, maar je ruikt vooral de lekkere cacao, yum! (€ 13,30)
 
 
CAILYN MATTE LIP TINT - Tot slot zit er nog één make-upje in de box. Het is een matte liptint in een erg mooi kleurtje dat je dagelijks kan dragen. Toen ik de swatch aanbracht op m'n hand had ik de indruk dat hij misschien wat uitdrogend zou zijn voor de lippen, maar neen. Hij voelt erg vloeibaar en hydraterend aan op de lippen.  Hij heeft wel even tijd nodig om op te drogen, maar nadien voel je niet meer dat je iets op je lippen hebt. Leuk weetje: de matte lip tint komt in twee verschillende rose tinten die gespot werden op de Dolce & Gabanna A/W 2015 Runway Show. (€ 17,95)
 
Jaha, ik ben best tevreden met deze box van november! Ik ben normaal meer into make-up dan skincare, maar de box bracht geen ontgoocheling met zich mee. De totale waarde van de november's box is € 109,18 terwijl je maar slechts € 15,00 betaald! Over de producten zelf ben ik ook echt te spreken. Je krijgt namelijk een aanbod van verscheidene producten om eens in je skincare routine uit te proberen: een dagcréme, een masker, een facial wash en een handcréme. En bovendien krijg je nog een leuk lipproductje erbij ook.
 
Wat vind jij van de producten deze maand?
 
Prijs: € 15,00 - Verkrijgbaar: http://www.styletone.com/nl/
 
Volg je me al?
 


2 comments:

  1. De inhoud is nog best leuk inderdaad, hoewel ik zelf ook meer van de make-up ben over het algemeen! De lip tint vind ik wel een mooie kleur hebben!

    ReplyDelete
  2. Oh, wauw! Ik vind het leuk!

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete