15 June 2017

Favorieten #01



Hey loves! Hopelijk gaat alles goed met jullie! Vandaag toon ik mijn favorieten van de afgelopen periode. Zoals ik al in mijn vorig artikel schreef, ga ik niet meer maandelijks mijn favorieten & opgebruikte producten tonen. Maar eerder wanneer ik een mooi aantal heb verzameld. Benieuwd naar deze favorieten? Kijk dan snel met me verder..


Als eerste een aantal haarproducten, jaha je ziet het goed haarproducten! Normaal ben ik niet zozeer into haarproducten. Maar deze vind ik echt super!
De Anti-Klit Keratin Hair Repair Spray van het Kruidvat is één van de nieuwere producten van het 'Kruidvat eigen merk'. Ik vind hem super, hence dat hij in mijn favorieten terugkomt. Hij is gewoon makkelijk aan te brengen op vochtig haar en maakt het makkelijker om door je haar te kammen. Ik heb vaak na het douchen knopen in mijn haar, dus deze helpt hier enorm bij! Ik heb ook de indruk dat mijn haar wat sterker is geworden sinds ik deze gebruik.
Maar de Extraordinaire Huile-en-Crème van L'Oréal Elseve heeft hier ook enorm mee geholpen! Deze breng ik 's avonds aan op droog haar en ik merk dat mijn punten er hierdoor ook een stuk gezonder mee zijn geworden. Wat ik hier ook zo fijn aan vind is dat hij helemaal niet vettig of plakkerig aanvoelt.
De laatste haar-favoriet is de Free Shape Quick Blow Dry Spray van KMS. Deze breng je aan op handdoek droog haar alvorens je je föhn gebruikt. Ik heb wel de indruk dat het toch wat sneller droog is, so I think it works! :)


Vaak blijf ik trouw aan mijn reinigingsproducten & skincare producten. Maar af en toe komen er toch nieuwe favorieten bij of gebruik ik oude favorieten opnieuw.
De reiniginscrème van L'Oréal is ook een nieuw product en sprak me meteen aan! Hij komt in een leuk, roze potje en met deze crème reinig je je huid niet enkel, maar hij voedt het ook! Hij heeft een lekkere, zachte geur. En wanneer je hem aanbrengt voelt je een wat dikkere crème op je huid, maar je voelt meteen ook dat hij toch die voedende werking heeft. En ja hoor, hij verwijderd make-up goed!
& Dan een oude favoriet van me: het Tea Tree Water Toner water van Lush. Ik weet niet waarom ik ooit gestopt ben met deze te gebruiken! Hij voelt amazing op mijn huid en voelt ook lekker fris!


Ik had al veel goeds gehoord over de Oils of life Facial oil van The Body Shop en eindelijk heb ik hem zelf gekocht! Sindsdien heeft hij een vast plaatsje in mijn avond routine. Je hebt slechts één druppeltje nodig en is makkelijk over je hele gezicht aan te brengen. Ook voel je meteen dat hij in je huid trekt. Love it!
& Dan één van de pure clay maskers van L'Oréal. Deze heb je ongetwijfeld al wel gezien! Ik koos voor de bruine variant, het exfoliërende en gladmakende masker. En oh wat is ie fijn! Ik breng hem soms over mijn hele gezicht aan, maar meestal enkel op mijn 'probleemzones'. Hij heeft ruwere stukjes in het masker, deze voelen niet té ruw aan, maar gewoon perfect voor mijn huid. Hij droogt ook mooi op, zonder al te strak aan te voelen.


Qua make-up heb ik de laatste tijd niet zozeer veel nieuwe producten gebruikt.
Iets wat ik bijna dagelijks op mijn lippen heb is toch wel de Butter Gloss van NYX. Hij voelt wel wat aan zoals een lipgloss, maar dan wel een erg goede lipgloss. Met name niet eentje dat plakt enzo. Dit is trouwens de kleur Angel Food Cakes, you know I love my 'My-lip-but-better-colors'!
& Dan haal ik nog een oude favoriet boven! Toch wel één van dé perfecte kleuren voor me tijdens de lente/zomer. En het is er eentja van de Rita Ora collectie van Rimmel. Het is zo'n mooi & frisse blauwe kleur, nl. Bestival blue.


Een nieuw geurtje mag nu en dan ook niet ontbreken. Mijn favoriete geur op dit moment is de Live Irrésistible van Givency. Een zwoele, zomerse geur. & Kijk hoe leuk het flacon is! ^^


Wat zijn jouw favorieten?


Volg je me al?



1 comment:

  1. Erg fijne favorieten, die nagellak van Rimmel is ook een favoriet van mij :)

    ReplyDelete