09 July 2013

Demake'Up Eye Make-up Remover


I have really sensitive eyes, so for me it is really important to find a good eye make-up remover. Most products tend to irritate my eyes after a while to the point I can't keep them open no more.
 
Ik heb erg gevoelig ogen, dus voor mij is het enorm belangrijk om een goede eye make-up remover te vinden. De meeste producten irriteren mijn ogen zo erg dat ik soms mijn ogen niet kan openhouden.


It is the first time I tried a product by Demake'Up so I didn't know what I could expect. The first thing I noticed is that the product feel really oily on the eye. Most eye make-up removers I have tried before have a more watery feeling. However it does remove make-up really well, as well as waterproof make-up! And the best part for me is that until now it hasn't been irritating my eyes!
 
Het is de eerste keer dat ik een product uitprobeer van Demake'Up, dus ik wist niet goed wat ik moest verwachten. Het eerste wat me opviel was dat hij erg olieachtig aanvoelt. De meeste eye make-up removers die ik al uitprobeerde voelen meer waterachtig aan. Maar hij verwijderd make-up echt heel goed, eveneens waterproof make-up! En het belangrijkste punt voor mij: tot nu toe heeft deze eye make-up remover mijn ogen nog niet geirriteerd!

No comments:

Post a Comment