17 September 2013

Avril Blusher in Pêche de Vigne Nacré

Avril is an organic brand I had never heard of before until I found some products in my Deauty Box. The blush really stood out for me and I have been using it every day now.

Avril is een natuurlijk merk waar ik nooit eerder van hoorde totdat ik een paar productjes ervan vond in m'n Deauty Box. De blush van het merk sprak me enorm aan en ik gebruik hem nu dagelijks.

De colour of this blush is pêche de vigne nacré, and has this beautiful peachy colour. It has a golden glow to it, which I really like. Pigmentation is alright, because sometimes I don't like my blushes to be too much pigmented. This blush doesn't make you scared that you maybe used too much product, because it applies so subtle. 

De kleur van deze blush is pêche de vigne nacré, en heeft een prachtig perzikkenkleurtje. Hij heeft een een gouden glans, waar ik enorm van hou. De pigmentatie is ok voor een blush. Soms heb ik het niet zo graag dat m'n blushers enorm gepigmenteerd zijn. Deze blush maakt je namelijk niet bang dat je misschien teveel product hebt gebruikt, omdat hij enorm subtiel is. 

(€2,00)



1 comment:

  1. Beautiful colour. :)

    http://symbafashion.blogspot.com/2013/02/new-in-gold-necklace.html

    ReplyDelete