14 October 2013

H&M Duo Lip Kiss Me & Pink Me

De verpakking waarin deze duo lips kwamen, spraken me meteen aan. Ik moest ze gewoon meenemen om uit te proberen! Het idee van een lipgloss en lipstick in één is echt super. Het maakt het vinden van de perecte kleur lipgloss voor bij een lipstick zo veel makkelijker!


The boxes were these duo lips come in, speak to me instantly. I just had to get them and try them! I really like the idea of a lipstick and lipgloss in one. It makes finding the right lipgloss colour to match your lipstick much easier!

Ik koos twee kleuren: Pink me wat een hevige barbieroze kleur heeft en Kiss me, een kersenrode kleur. Behalve deze twee kleurtjes is er nog één kleur beschikbaar: Nude me, zoals de naam het zelfs zegt, een nude kleurtje.

De lipsticks geven wel goed kleur af, maar toch dekken ze niet super, maar om eerlijk te zijn vind ik dit niet erg. 
De lipglossen bevatten geen glitters wat echt een pluspunt is en het maakt de uiteindelijke look mooier.

Ik dacht eigenlijk dat deze duo lip niet makkelijk zou aan te brengen zijn omdat het zo'n groot ding is, maar dit viel eigelijk zeer goed mee. Toch hou ik niet zo veel de duo lips omdat ze m'n lippen een uitdrogend gevoel geven.

I choose two colour: Pink me which is a vibrant barbie pink and Kiss me which has a cherry red colour. Besides these two there is also one more colour available: Nude me, like the name says itself, a nude colour. 

The lipsticks have a great colour payoff. They don't cover all that good, but to be honoust I actually like that sometimes. 
The lipglosses don't have glitters in them which is amazing and makes the finished look nicer.

I tought it would be difficult to apply this duo lip because it's kind of a big thing to work with. However it is actually easy to apply! However I didn't like this duo lip too much, just because they make my lips feel dried out.

(H&M - € 4,95)

 

No comments:

Post a Comment