11 October 2013

NYC Cosmetics: BB Crème


Ik denk dat elk ander make-up merk al een BB crème uitbracht, maar toen ik laatst zag dat NYC er nu ook één had, moest ik hem uitproberen!

I think every other brand already came out with a BB Crème, but when I saw NYC also had one now, I had to try it out!


De verpakking is een beetje standaard voor een BB cream, dus niets speciaal. Ik koos de kleur light, maar ik dacht dat er slechts twee kleuren beschikbaar zijn. Dus je moet wel wat geluk hebben dat één van deze twee kleuren juist passen bij jouw huidskleur.
Deze zogenaamde skin perfector heeft een multi-actie huid formule: hij helpt je huid te beschermen, hij minimaliseert poriën, hij wist huid imperfecties uit en minimaliseert fijne lijntjes, verder maakt hij de huid egaler en geeft hij een healthy glow voor een meer naturelle look.
Ik vind deze BB crème ok. Hij voelt goed aan op de huid en is makkelijk aan te brengen. Toen ik hem op mijn hand swatchte zag ik wel dat hij wat glitters bevat. Maar wanneer je hem op je gezicht aanbrengt, valt dit eigenlijk niet op. 
Er zijn slechts twee punten dat ik niet zo goed vond. Eerst en vooral zouder er meer kleuren moeten beschikbaar zijn en ookal covert hij redelijk goed, ik had toch beter verwacht.

The packaging looks standard for a BB cream, nothing too special. I took the colour light, but I believe there were only two colours, which I don't like. You have to be lucky if one of these two match your skintone. 
This so-called skin perfector has a multi-action skin formula: he helps to protect the skin, he minimizes pores, he erases skin imperfections and minimizes fine lines, makes the skin smoother and brightens the skin for a more natural look. 
I think this BB crème is alright. He feels good on the skin and he is easy to apply. However when I swatched it on my hand I did see that it contains some glitters. But when I applied it on my face I didn't notice them. 
There are only two points I didn't like too much about this BB crème. They should make more colour variations and although he does cover up rather well, I'd expected it to be better.

(Kruidvat - around €3,99)

No comments:

Post a Comment