23 February 2014

Therme Skincare: Hot/Cold Scrub


Normaal gebruik ik telkens een bodyscrub van The Body Shop. Maar nu wou ik eens een ander merk proberen. En ik kan je zeggen dat ik enorm blij ben dat ik dit merk heb geprobeerd.
Normally I always use a bodyscrub from The Body Shop. But now I wanted to try out a different brand. And I can tell you that I am really happy I tried out this one.


I koos voor de verfrissende finn sauna hot/cold scrub omdat dit mij wel aansprak. 
I choose the refreshing finn sauna hot/cold scrub because this one sounded really nice to me.


Deze  zoutscrub bevat ook essentiële oliën van eucalyptus en menthol. Deze zorgen voor de warmtesensatie. Ook bevat hij nog plantaardige oliën die een verzorgend laagje op de huid zullen achterlaten waardoor je eigenlijk geen bodylotion meer hoeft te gebruiken. 
This salt scrub contains essential oils from eucalyptus and menthol. These once give you the warmth sensation. He also contains vegetable oils that will leave a nursing layer on the skin. So actually you do not need to use a bodylotion when you use the scrub.


Deze scrub is zeker een aanrader, hij voelt zo verfrissend aan en wanneer je hem gebruik ruik je echt die geuren van eucalyptus en menthol waarvan je meteen wakker word. 
I can really recommend this scrub. It feel so refreshing and when you use it, you can really smell the scents of eucalyptus and menthol and they wake you up instantly.

(€ 9,99 onder andere verkrijgbaar op bol.com en Kruidvat)


No comments:

Post a Comment