31 August 2014

Favorites ❤ August!


De nieuwe layout is er! Al moet ik wel nog een paar probleempjes oplossen met m'n social media buttons, maar hopelijk zijn deze snel opgelost. Om nu de maand august af te sluiten, toon ik jullie mijn favorieten van de voorbije maand.
The new layout has arrived! Although I have to solve a few little problem with my social media buttons, but hopefully they get fixed soon. To close of the month of August, I will share my favorites!


Garnier Movida verzorgende kleurcrème (50 Cassis) - Normaal kleur ik mijn haar once in a blue moon, maar ik ben echt verliefd op de kleur van deze haarkleuring. Oorspronkelijk dacht ik dat hij zwart met een paarse ondertoon zou zijn, maar hij kwam meer paarsig uit. Niettemin hou ik echt van de kleur!
Bourjois Maxi Delight Bronzer - Mag ik je voorstellen aan dé perfecte bronzer voor de zomer! De kleur is super, hij heeft een subtiele shimmer en ruikt ook lekker!
Plante System Getinte hydraterende emulsie met hibiscus - De laatste maand had ik het even niet zo met BB creams & foundations. Daarom was deze moisturizer de perfecte vervanger! Hij hydrateerd, maar geeft toch nog een subtiel kleurtje.
Hema Blending Brush - Hij is roze, zacht & cute, wat moet ik nog meer zeggen?
Catrice Metallic Marbled Oogschaduw (C02 Metalfusion) - Deze komt uit de limited editie 'Metallure'. Ik vind de mix tussen de donkere kleur met de meer bronzige tint echt super.
E.l.f. Blush Palette (light) - Hij ziet er luxe uit en is goed gepigmenteerd! 
Barry M Cor Balmy (CB5 Currant Bun) - Fijn gehydrateerde lippen en ook een mooi kleurtje? Lekker easy, ik hou ervan!

Garnier Movida Color Cream (50 Cassis) - Normally I only color my hair once in a blue moon, but I am really in love with this color at the moment. At first I thought it would color my hair black with a purple undertone, but it ended to be more purple. However I love the color!
Bourjois Maxi Delight Bronzer - Can I introduce you to the perfect bronzer for summer? The color is amazing, it has a subtle shimmer and also smells amazing!
Plante System Tinted Moisturizing Fluid with Hibiscus - Last month I haven't been into BB creams & foundations that much. But this moisturizer was the perfect replacement! It hydrates but gives you a subtle color!
Hema Blending Brush - It is pink, soft & cute, what more can I say?
Catrice Metallic Marbled Eyeshadow (C02 Metalfusion) - The come from Catrice's limited edition 'Metallure'. I love the mixture between the darker color and the more bronzy tone.
E.l.f. Blush Palette (light) - It looks luxurious and is well pigmented!
Barry M Cor Balmy (CB5 Currant Bun) - Nice hydrated lips and a beautiful color? Really easy and I love it!


No comments:

Post a Comment