01 September 2014

#InstaPics ☮ August!


Augustus was nogal een vrij sobere maand op m'n Instagram. Ik weet niet, ik had er gewoon even niet zoveel zin in denk ik, en ook waren er niet zoveel dingen dat ik Instagram 'waardig' vond. Maar goed, hier zijn toch de paar foto's van mijn voorbije maand!
August was rather sad on my Instagram. I don't know, I just didn't feel like it I think, and I also didn't have that many things or moment that I found 'worthy' to be on my Instagram. Anyways, here are the few pictures I did post!

#INSTAFOOD


Het liefst wat ik 's morgens eet is gewoon een mix van fruit! Deze had ik zo gekocht en had wat vanalles in: meloen, watermeloen, ananas, druiven, appel, appelsien. Yum!
The thing I love eating the most in the morning is simply a mixture of different fruits! This is one I bought like that and had a little bit of everything in it: melon, watermelon, pineapple, grapes, apple, orange. Yum!


Dit is ook iets wat ik vaak eet: yoghurt + granola + een stuk fruit. Hier at ik er een gele pruim bij.
This is also something I eat often: yoghurt + granola + a piece of fruit. Here I ate it with a yellow plum.

#INSTADRINKS


Ik vind het fijn om nieuwe dranken uit te proberen, en dit is er eentje van Little Miracles. Ik vind het zo'n leuke naam!
I find it awesome to try out new drinks, and this is one from Little Miracles. Such a nice name!


Ik zag laatst deze leuke Mr. & Mrs. koppen in de Blokker en kon ze gewoon niet laten staan!
I saw these awesome Mr. & Mrs. cups at Blokker and I couldn't resist them!

#INSTANIMALS


Ik vind ze vaak in de meest bizarre plaatsen terug, deze keer zat onze kat op onze kickertafel. En dan heeft ze ook nog een 'leave me alone' gezicht.
I often find her on the weirdest places, this time our cat was sitting on our football table. And then she also pulls a 'leave me alone' face.


Toen m'n vriend en ik terug kwam van Antwerpen, zag ik deze kikker in onze tuin.
When my boyfriend and I came back from Antwerp, I saw this little frog in our garden.

#INSTACHILLING


In augustus hadden we nog een aantal warme dagen. Wat beter te doen dan zonnen, een tijdschrift lezen en je nagels lakken?
In august we had a few warm days. What better to do then to sit in the sun, reading a magazine and doing your nails?


Op het einde van augustus werd het dan weer wat kouder. Ik vind de overgang naar herfst & winter best wel leuk. Zulke dagen vragen gewoon om kaarsen!
At the end of august the weather became more colder. I like the transition to fall & winter. Days like that just ask for candles!

Follow my Instagram: Jamellexo

Q: Hoe was jouw maand?
Q: How was your month? 


No comments:

Post a Comment