10 September 2014

H&M Jewellery!


Het grootste deel van m'n juwelen komt gewoon uit de H&M. Er zit altijd wel iets leuks tussen en ze zijn goed betaalbaar. Vandaag toon ik julle twee nieuwe kettingen in m'n collectie!
The biggest part of my jewellery collection I got from H&M. You can always find something cool and there are affordable. Today I'm showing two of my newest necklaces!


Ik wilde al langer een ketting met een cirkeltje eraan. Toen zag ik deze in de H&M en hij is gewoon perfect! Ik vind het leuk om simpele, fijne kettingen te dragen. Ze zijn niet too much maar maken je outfit toch af.
I wanted a necklace with a circle on it for the longest time. Then I saw this one at H&M and it is just perfect! I love wearing simple, nice necklaces. They are not too much but still make your outfit look perfect.

(Ik weet de prijzen niet goed meer, maar deze zat rond € 2,00 à € 3,00)

 
Een ander soort ketting waar ik van hou zijn schakelkettingen. Ze zijn iets stoerder maar zien er super uit! Deze heeft ook nog bloemen en diamanten erop en ziet er wat vrouwelijker uit en zo mooi!
A different kind of necklace I love is a chain necklace. They look more edgy but look amazing! This one also has flowers and diamonds on it, it looks more feminine and amazing!

(Deze zat rond € 12,00) 

Q: Waar koop jij je juwelen?
Q: Where do you buy your jewelleries?

 

No comments:

Post a Comment