02 September 2014

Tip: Catrice bij de Story!


Normaal koop ik de Story nooit, maar ik zag dat je er deze week gratis een Catrice make-up artikel bij krijgt en dit leek me wel leuk om hier te tonen!
Je hebt keuze uit verschillende artikels: er zijn twee lipsticks, een quatro oogschaduw paletje, een blush en drie nagellakjes. En dit voor maar € 2,40! 
Normally I never buy this magazine, but this time I saw you could get a free Catrice make-up article with it. So it seemed fun to share it here!
You can choose between different products: there are two lipsticks, a quatro eyeshadow palette, a blush and three nailpolishes. And this for only € 2,40!


Ik koos uiteindelijk voor de blush! Het lijkt me een heel subtiele, mooie kleur, maar leek me op het eerste zicht wel wat korrelig. 
I choose this blush! It seems to be a subtle, beautiful color, although it also looked a little bit grainy.


No comments:

Post a Comment