10 November 2014

Birchbox ❤ November!


Niet zo lang geleden postte ik een artikel over men eerste Birchbox. Het was daarom een verrassing voor me toen vandaag de postbode al met de volgende voor de deur stond - Begrijp me niet verkeerd, het was een hele fijne verrassing! Maar waarschijnlijk is het wel de gewoonte bij Birchbox om in het begin van de maand hun beauty goodies op te sturen.
Not so long ago I posted an article about my first Birchbox I received. So it was a huge surprise to see the mailman at my door today with the next one already - Don't get me wrong, it was a really nice surprise! But I guess Birchbox normally sends there beauty goodies in the beginning of the month!


En zoals je ziet, kreeg ik heel wat leuke goodies opgestuurd! Laten we dus maar snel beginnen...
As you can see, I received a lot of nice goodies! So let's get this party started...

JYB Cosmetics 'Have a Good Day Ultra-Active 24h Day Cream' - 50ml - € 40




Wat me meteen opvalt is hoe leuk het flesje eruit ziet! En het heeft een pompsysteem! Deze natuurlijke dagcréme zou een goede bescherming bieden, de huid hydrateren en een anti-age werking hebben. Klinkt veelbelovend, dus deze moest ik meteen eens swatchen en proberen! Het eerste wat opvalt is de lekkere, maar toch frisse, rozengeur en de wat gelere kleur van de créme. Hij voelt verfrissend en hydraterend aan op de huid én hij dringt ook goed in de huid
What I noticed instantly is how nice the bottle looks! And it has a pump system! This natural day cream should offer a good protection, hydrate the skin and have anti-aging properties. Sounds promising, so I had to swatch and try it out immediately! The first thing I noticed was the nice, yet fresh, rose scent and the yellowish color from the cream. It feels refreshing, hydrating and absorbs into the skin really well.

Beauty Protector 'Protect & Detangle' - FS: 236ml - € 19




Ik zei altijd dat ik niet zo into haarproducten ben, maar sprays zoals deze doen m'n liefde ervoor wel groeien! En hoe leuk ziet dit flesje er weer uit? En deze is zowat een manusje-van-alles: het is een detangler, heat & UV protector, maakt je haar glad, beschermt kleur en geeft glans.
I always said I wasn't that much into hair products, but because of sprays like this my love grew for them! And how cute does this bottle look? This product basically takes care of almost everything: it is a detangler, heat & UV protector, smoothes the hair, protects the color and gives shine.

Sabon 'Shower Oil in delicate jasmine' - 50ml (FS: 500ml - € 22)




Wauw, ik denk dat ik verliefd ben op de geur van deze doucheolie - Wat een heerlijke, frisse bloemengeur! Ik vind het altijd fijn een doucheolie te gebruiken rond deze tijd van het jaar, want men huid voelt nu droger aan dan anders! 
Wow, I think I am in love with this scent - Such an amazing, fresh floral scent! I always enjoy using shower oils around this time of the year, because my skin starts to feel dryer than it normally does!

❤  GHD Hairclip


Een hele fijne extra! Een haarclip van het merk GHD, net zoals de kapper altijd gebruikt! 
A really nice extra! A hairclip by the brand GHD, just like the hairdresser always uses!

Befine 'Warming Clay Mask' -14g (FS: 150ml - € 20)




Ik ben een beetje een addict als het aankomt op gezichtsmaskers, je kan je dus voorstellen dat ik hiermee enorm blij ben! De full size komt in een tube, maar ik vind zakjes zoals deze veel fijner omdat er een goede hoeveelheid inzit voor 1x te gebruiken (soms zelfs nog te veel). Dit is ook zo een maskertje dat opwarmt wanneer het in aanraking komt met de huid. Zo opent het je poriën en je huid zodat je huid al het goeds van het masker kan ontvangen.
I am a little bit of an addict when it comes to facial masks, so you can imagine I am really happy with this product! The full size comes in a tube, but I like bags like this much more because it has the perfect amount for one mask (sometimes even still too much). This is also one of those masks that warms up when it comes in contact with the skin. This way it opens your pores and skin so it can receive all the good from the mask.

Paul & Joe 'Protecting Foundation Primer in Miele 02' - 10ml (FS: 30ml - € 28)




Het is deze maand precies de maand van leuke flesjes! Dit is zowat het leukste sample size verpakking dat ik tot nu toe zag! Dit kleine flesje is eigenlijk een soort van basis vooraleer je je foundation aanbrengt. Leuk!
It seems like this month is the month of cute bottles! This is like the cutest sample size packaging I have seen so far! This little bottle is a base you apply before applying your foundation. Nice!

Lord & Berry 'Bronzer in Sienna' - 2g (FS: 12g - € 27)




Als laatste kreeg ik een sample bronzer. En wat een mooie kleur! Ook leuk dat het een matte bronzer is, vaak zit er toch wat shimmer in (of allesinds toch 'bovenste laagje' shimmer).
And lastly I received a sample bronzer. What a pretty color! I also like that it is a matte bronzer, most times they have shimmer on them (or the 'top layer' has shimmer).


Je kan de Birchbox bestellen via http://birchbox.fr voor € 13,95!




1 comment:

  1. Erg leuk. Lijkt me fijn om elke maand zulke spulletjes te ontvangen!

    ReplyDelete