18 January 2015

Bodyshop ♡ Sales Shoplog!

Ah de solden, dé periode om leuke dingetjes te scoren tegen een vele goedkopere prijs. Ik moest in The Body Shop zijn om een nieuwe pot van m'n favoriete voetencrème te halen - die jammergenoeg niet in solden gaat. Maar daarom, de perfecte kans om eens verder te kijken naar leuke dingetjes waar wel solden op zijn!
Ah the sales, the period to get nice things for a much cheaper price. I had to be in The Body Shop to get a new jug of my favorite foot cream - which unfortunately doesn't go in sales. But therefor, the perfect chance to look around for nice thing which are in sales!


Ik kocht twee items. De bath sprinkles van de kerst geurlijn Frosted Cranberry en een lipstick van de Colorglide Shine collectie.
I bought two items. The bath sprinkles from the Christmas scent Frosted Cranberry and a lipstick from the Colorglide Shine collection.


Ik ben echt een addict als het op badproducten aankomt. Meestal ga ik voor bruisballen of bubble bars, maar zoiets als deze bath sprinkles had ik nog niet in m'n stash. Wat me meteen aanspreekt is dat deze kleine badzoutjes zo'n intense geur hebben! Ik ben benieuwd of deze zo geur ook zo zal blijven eens je ze in bad gebruikt.
I really am an addict if it comes to bath products. I mostly go for bath bombs or bubble bars, but something like these bath sprinkles I didn't have in my stash yet. What I liked about these is that these little bath salts have such an intense scent! I am really curious whether this scent will also come out like this once you use them in the bath.

(€ 6.00 nu € 3.00)


En dan heb ik ook nog een lipstick van de Colorglide Shine collectie meegenomen in de kleur 10 Copper Mine. Maar to be honest, ik denk dat ik een slechte heb meegenomen want hij stinkt enorm en hij brengt niet zacht aan op de lippen. Deze ga ik dus niet meer gebruiken!
And the I also bought a lipstick from the Colorglide Shine collection in the color 10 Copper Mine. But to be honest, I think I got a bad one because he has an awful scent and doesn't apply smooth on the lips. I won't be using this one again!


(€ 12.00, nu € 6.00)


No comments:

Post a Comment