04 January 2015

#InstaPics December 2014!

December vind ik altijd een leuke maand! De kerstboom versieren, het huis volzetten met leuke kerstdecoratie, het einde van 2014, etc!
December is always a fun month! Decorating the Christmas tree, putting Christmas decorations around the house, the end of 2014, etc!


Ik zette m'n kerstboom en decoratie al heel snel in het begin van de maand op omdat ik gewoon niet kon wachten! Één van m'n favoriete decoraties zijn lampjes zoals deze!
I put up the Christmas tree and decorations in the beginning of the month already because I couldn't wait any longer! One of my favorite decorations are light like these!


Op 6 december kwam de Sint langs op m'n werk en kregen we een vol zakje chocolade en snoep! Yum!
On the 6th of December we all got a bag full of chocolate and candy at work! Yum!


Love m'n nieuwe trui van de H&M! #DearSantaIWantItAll.
I love my new sweater from H&M! #DearSantaIWantItAll.


Ik vind de kerstboom er altijd zoveel leuker uitzien als er al wat pakjes onderliggen!
I always think the Christmas tree looks nicer when there are some presents underneath!


Ik vond deze gingerbread house set in de Lidl! Leuk!
I found this gingerbread house set at Lidl! Fun!


M'n nagels voor Kerst! Dit jaar koos ik voor rode/burgundy nagels met sneeuwvlokjes en glitters als accenten!
My nails for Christmas! This year I choose for red/burgundy nails with snowflakes and glitters as accents!


Met kerstavond maakt ik een lekkere risotto met groentjes en deden we een fondue!
With Christmas eve I made a delicious risotto with some vegetables and we did some fondue!


M'n nieuwe fuzzy slippers zijn zo lekker warm en zacht! #F21.
My new fuzzy slippers are so warm and soft! #F21.


M'n vriend houd van thee daarom kocht ik hem deze leuke thee dat er eerst uitziet als een bolletje, maar wanneer je hem in heet water legt bloeit tot een mooie bloem! 
My boyfriend loves tea so therefor I bought him this fun tea which look like a little ball at first, but once you put it in hot water it blossoms out into a pretty flower!

Hoe waren de feestdagen bij jou?
How were your holidays?



No comments:

Post a Comment