08 March 2015

February ❤ Favorites!

Beetje later, maar toch wilde ik julle m'n favorieten van februari tonen. Ook vooral omdat ik er  vorige maand geen artikel over heb geschreven. Enjoy!
A little bit later, but I still wanted to share my February favorites with you. Also because last month I didn't write an article about them. Enjoy!

SKINCARE

De Crème Fraîche de Beauté van Nuxe is een sample dat ik eens kreeg in m'n Deauty box. Maar wauw, wat een super moisturizer! Zoals ik al zei was dit een sample, maar hij ging eigenlijk nog heel lang mee! Voor m'n droge & toch redelijk gevoelige huid was dit echt een topper!
Een volgende skincare favoriet van deze maand was een Body butter van The Body Shop. Nu, ik denk dat het allang geweten is dat deze body butters echt super zijn, maar de geur olijven is zo'n lekkere en frisse geur!
The Crème Fraîche de Beauté from Nuxe is actually a sample I got once in my Deauty box. But wow, what an amazing moisturizer! As I said, this is a sample sized product, but it took really a long time to finish! For my dry and sensitive skin this product was really a treat!
A next skincare favorite from this month was one of The Body Shop Body Butters. I think it is already known that these body butters are simply amazing, but the scent olives has such an amazing and fresh scent!

HAIR


M'n haar favorieten van februari zijn er twee van het merk Schwarzkopf uit de lijn Omega Repair. Ik gebruikte de shampoo al een tijdje, maar dan kreeg ik ook de BB Beauty Balm via Deauty. Ik heb wel last van beschadigd haar en deze shampoo en beauty balm doen m'n haar er gewoon gezonder uitzien. Pluspunt - ze ruiken ook heerlijk!
My hair favorites from February are two from the brand Schwarzkopf from the line Omega Repair. I was using the shampoo already for a while, but then I received the BB Beauty Balm from Deauty. I have damaged hair and this shampoo and beauty balm make my hair look much healthier. Bonus point - they smell amazing!

MAKE-UP


Toen ik een maand geleden besloot dat het tijd was om eens een nieuwe BB cream of CC cream te kopen, koos ik er deze 123 Perfect CC Cream van Bourjois uit. Hij past zich mooi aan, aan m'n huid en waarom hij vooral een plaatsje tussen m'n favorieten verdient: ik krijg er geen droge plekken van op het einde van de dag!
Ik wist al voordat ik het bronzing duo van Jelly Pong Pong cosmetics de eerste keer gebruikte, dat ik hem super ging vinden. De kleuren en pigmentatie zijn gewoon prachtig! Wat ik iets minder vind, is dat hij zo klein is! Dit is trouwens de kleur Martinique.
When I decided about a month ago that it was time to get a new BB cream or CC cream, I choose this 123 Perfect CC cream by Bourjois. It adjusts perfectly to the skin and why this one deserves a place between my favorites the most: it doesn't give my dry spots by the end of the day!
I already knew I was going to love the bronzing duo by Jelly Pong Pong Cosmetics before I tried it. The colors and pigmentation are just amazing! What I dislike a little bit is that the product is so small! This is the color Martinique by the way.


Ik wissel graag dagelijks lipproducten, maar deze drie heb ik de voorbije maand toch het meeste gebruikt. Om te gaan werken doe ik het liefst kleurtjes aan, die niet zozeer opvallend zijn, maar juist mooie naturelle kleuren zijn. Hierbij, de drie favorieten: E.l.f. Lip Balm Tint in Grapefruit, Cien lipstick in 27 Natural Kiss en 36 Matt Rose.
I love to switch the lipproducts I use daily, but these three are the ones I have been using the most last month. To go to work I prefer wearing colors that aren't really those pops of colors, but more pretty natural colors. So my three favorites:  E.l.f. Lip Balm Tint in Grapefruit, Cien lipstick in 27 Natural Kiss en 36 Matt Rose.

NAILS



Om m'n favorieten af te sluiten, nog drie leuke nagellakjes! Essie 'Muchi, Muchi' is zo'n schattige lichtroze tint, hij is mooi, naturelle en gewoon so damn cute! Cien 'Pastel Green' vind ik zo'n interessante kleur. Het is een kleur die ik normaal niet meteen zo kopen, maar hij sprong er het meeste uit van de andere kleurtjes van Cien. Revlon '190 Spanish Moss' is dan weer een prachtige kaki kleur. Echt, ik denk dat Revlon één van m'n favoriete merken qua nagellak aan het worden is!
To finish of my favorites, three cute nailpolishes! Essie 'Muchi, Muchi' is such an adorable light pink color, it's pretty, natural and just so damn cute! Cien 'Pastel Green' I find such an interesting color. This is the color I wouldn't normally buy, but between the other colors from Cien, this one just stood out. Revlon '190 Spanish Moss' is a gorgeous kaki color. Really, I think Revlon is becoming one of my favorite brands if it comes to nailpolish!

Follow me:



No comments:

Post a Comment