22 April 2015

Talk#01: Mini's & Samples!


Vandaag heb ik eens iets anders voor jullie: een 'talk'-bericht. Je kent ze wel, de samples & mini's die je vaak in de winkel erbij krijgt, of als je beautyboxen zoals Deauty of Birchbox ontvangt, krijg je ze ook vaak. Vandaag laat ik jullie zien welke ik leuk vind, maar welke ik ook niet zo leuk vind. Benieuwd? Lees snel verder.
Today I have something else for you: a 'talk' article. You know them, the samples and mini's you often get in the shop, or if you receive beauty boxes like Deauty or Birchbox, you probably know them. Today I will show you which ones I actually like and which ones I don't. Curious? Take a look.



Alseerste, de Body Shop body butters - I love them! De mini's bevatten 50ml body butter en gaan eigenlijk nog redelijk lang mee. Producten zoals body butters word ik snel beu, waardoor ik ze nooit volledig opgebruik. Maar deze mini's zijn perfect voor me! Ze zijn ook heel fijn om eens nieuwe geuren te proberen!
First of all, the Body shop body butters - I love them! The mini's have 50ml of body butter and I use them for a pretty long time. I get tired of products like body butters quick, so most time I never finish full sizes. So these mini's are just perfect for me! They are also nice to try out new scents!


Droogshampoo mini's! Nog zoiets waar ik wel van hou! Ik gebruik droogshampoos eigenlijk niet zo vaak, daarom heb ik hiervan ook liever een mini in huis dan een full size.
Dry shampoo mini's! Another thing I love! I don't use dry shampoos that often, so I prefer to have a mini in house than a full size.


Ik denk dé ultieme sample dat je het meeste krijgt, zijn die van parfums. Vroeger had ik het hier niet zo voor, maar tegenwoordig vind ik ze wel fijn. Ik vind het leuk om nu en dan eens van parfum te wisselen en lekkere geuren te ontdekken hierdoor.
I think the ultimate sample everyone receives the most, are those from perfumes. Before I didn't really like them that much, but these days I do. I love it to switch perfumes now and than and to get to know new scents.


BB-creams, foundations, concealers, etc. Deze samples vind ik wel fijn als ze komen zoals diegene die ik in de foto toon. Vaak krijg je in tijdschriften samples van bv. een foundation, maar die komen in van die 'zakjes'. Die vind ik niet zo fijn en een beetje onhandig. 
BB-creams, foundations, concealers, etc. I like these samples if they come in the form like I show in the picture. In magazines you often get samples from like a foundation which come in those 'bags'. I don't like them and find them a bit clumsy.


Samples die ik niet zo fijn vind, tjah dat zijn eigenlijk zowat alle andere samples die je kan krijgen. Vooral dag- en nachtcrèmes krijg ik niet graag in samples. Vaak kan je ze slechts 2 of 3 keer gebruiken en ik vind niet dat je dan echt een goed beeld kan krijgen van het product. Ik heb een droge/gevoelige huid en vaak zie ik pas na bv. twee weken dat de crème en m'n huid niet gelukkig zijn samen.
Samples I don't like, well I think that will be almost every other sample you can get. Especially day- and nightcreams I don't like receiving in samples. Most times you can only use them 2 or 3 times, and I don't think you can get a good image of the product. I have a very dry/sensitive skin and often I only see after for example two weeks that the cream and my skin are not happy together.


Tenslotte, lipproducten die in sample size komen. Ik kan begrijpen dat je het misschien leuk vind om eens een kleur te proberen of een merk, maar nee mijn ding is het echt niet.
Lastly, lip products that come in sample sizes. I can understand you might like it to try out a color or a brand, but no it is not my cup of tea.

Follow me:

1 comment:

  1. Ik heb ook die samples in je voorlaatste foto. Door Deautybox. Die nachtcrème van Nuxe is wel heeel erg goed, maar als je het maar om de 2 weken kan zien is het wat suf natuurlijk.

    ReplyDelete