26 April 2015

Tv-series ❤ Tag!


Vandaag heb ik nog eens een tag voor julie, deze keer eentje over tv-series. & I love me some tv shows! Maar als je er eens goed over nadenkt, hoe raar is het niet dat je zo verslaafd kan zijn aan een tv-serie? Dat je een ganse dag ongeduldig bent omdat die avond een nieuwe aflevering wordt uitgezonden? Dat je echt zo hard meeleeft met de personages? Ik vind het best wel raar, maar goed, dat houdt me natuurlijk niet tegen om niet verslaafd te zijn aan een aantal series ;). Benieuwd naar deze tag? Kijk snel even verder...

❤ Wat was de eerste serie die je volgde?

Goh, de eerste dat ik me kan herrineren moet Home & Away zijn! Volgens mij kan je dit nog steeds volgen op tv, maar ik volg het nu niet meer. Oh en Dawson's Creek, dat was ook eentje dat ik altijd volgde!

❤ Wat is je favoriete serie ooit?

Dat zijn er een paar. Will & Grace is m'n all time favorite, het is zo'n grappige serie vind ik. Vooral Jack doet me telkens lachen. Een andere is Gossip Girl. Ik weet niet, het verhaal zuigt je gewoon mee, en de serie heeft iets magisch. Om niet te spreken over de leuke outfits die de personages altijd dragen! 

 bron

❤ Wat is je favoriete koppel uit een tv-serie?

Zonder twijfel Chuck & Blair uit Gossip Girl!

❤ Met welk personage zou je wel eens op date willen?

Om heel eerlijk te zijn (en misschien wel een beetje lame), tv crushes heb ik niet zo. En ik kan niet meteen iemand bedenken waarmee ik op date zou willen, haha.

 Bron

❤ Welke serie(s) volg je op dit moment?

Dat zijn er een paar: One tree hill, 90210, Revenge, Pretty Little Liars en Devious Maids (voor allebei ongeduldig aan het wachten op het nieuwe seizoen), Catfish, ...

❤ Van welke afgelopen serie mogen ze een vervolg maken?

Gossip Girl zou van mij wel opnieuw mogen beginnen! En Twisted, een serie à la Pretty Little Liars. Deze kreeg maar 1 seizoen en werd dan gecanceled, echt jammer!

❤ Welke serie wil je nog graag zien?

Goh, dit is een moeilijke. Heb er eigenlijk geen idee van... Maar als jij een goeie serie kan aanraden, dan lees ik het graag in de comments!



❤ Heb je al eens een serie (of enkele afleveringen) herbekeken?

Makkelijk: Gossip Girl & Devious Maids!

❤ Welke serie heb je een tijdje gevolgd en daarna weer opgegeven?

Ik kan er twee bedenken. Once upon a time, eigenlijk een hele leuke serie, maar ik denk dat er leukere series waren die ik op dat moment volgde. En dan heb je nog The Vampire Diaries. Eigenlijk raar, want dit is één van m'n favoriete series! Ik ben tot begin seizoen 5 geraakt, en dan raakte het m'n interesse een beetje kwijt...

❤ Met welke personage zou je wel eens van plaats willen ruilen?

Blair uit Gossip Girl! 

Follow me:

   

No comments:

Post a Comment