17 April 2017

Unboxing ❤ Style Tone 'Bedoodle me'!


Hey loves! Het is weer een tijdje geleden, en yes mijn blog draait momenteel op een lager pitje.. Maar unboxings kan ik jullie niet onthouden! Benieuwd naar de Style Tone box van deze maand? Kijk dan snel met me verder ..


Deze maand heeft de box Bedoodle me! als thema. Zoals gewoonlijk kregen we vijf producten, waaronder twee van een nieuw merk! De box heeft trouwens een waarde van wel € 140! Ik ben benieuwd :).


NOTE BB LIP CORRECTOR

Deze BB lip corrector beloofd je lippen te corrigeren op een natuurlijke manier. Hij geeft je ook een subtiel kleurtje, maar daar merk je eigenlijk niet zoveel van als je hem aanbrengt. & Bovendien maakt hij je lippen ook wat voller.

Adviesverkoopprijs: € 18,00


29 COSMETICS VINTAGE CREAM POWER FOUNDATION

En dan het volgende product.. Ik heb zo het gevoel dat ik deze foundation al eerder in een box kreeg, maar dan in een lichter kleurtje. De foundation bestaat in zes kleurtjes, ik kreeg een redelijke donkere kleur. Als foundation ga ik hem dus niet snel gebruiken, maar om te contouren is hij dan weer wel super voor me!

Adviesverkoopprijs: € 45,00


FIGS & ROUGE NIGHT DETOX SERUM

Hier ben ik dan weer superblij mee! We krijgen wel vaker skincare producten van Figs&Rouge, maar ik vind ze telkens super werken! Bovendien zou hij helpen tegen poriën. & Zo zou hij ook tekenen van vermoeidheid verminderen en de huid 'detoxen'. Ik ben alvast enorm benieuwd!

Adviesverkoopprijs: € 38,50


SBB BEAUTY SILICONE BEAUTY BLENDER

Dit is echt iets nieuws voor me. Het ziet eruit als een kleine borstimplantaat, maar deze zou je make-up makkelijk blenden, zonder dat hij een deel van het product absorbeert. Ik sta hier nog een beetje sceptisch tegenover, gewoon omdat het zo raar aanvoelt, haha. Maar ik ben wel benieuwd of hij echt zo goed werkt!

Adviesverkoopprijs: € 8,95


TRIFLE COSMETICS LIQUID GLOW

En als laatste nog een leuke highlighter! Ik vind liquid highlighters best fijn, je hebt maar een klein beetje nodig, want vaak zijn ze super gepigmenteerd. Net zoals deze. Wel heeft hij een rozige tint, hier ben ik nog niet zo zeker van. But let's find out!

Adviesverkoopprijs: € 23,95

De Style Tone box is verkrijgbaar via http://www.styletone.com/ voor € 15,00 per maand.

Wat vind jij van deze box?


Volg je me al?


1 comment: