25 May 2013

E.l.f. Complexion Brush

 
A while ago I posted a post about the stipple brush by E.l.f. and I loved it a lot! So when I ordered some products again, I decided to get the complexion brush this time. I really needed a new brush to apply my powder so this one seemed a good option for me.
 
Een tijdje geleden plaatste ik een post over de stipple brush van E.l.f.! Omdat ik deze zo goed vond, besloot ik deze keer een complexion brush te bestellen. Ik had echt een nieuwe brush nodig om mijn poeder aan te brengen en deze leek me er perfect voor.


I've really fallen in love with these brushes because they are sooo soft and gentle on the skin. Even though it's just a plain black brush, I feel like they look so beautiful!I don't have much more to say actually, only that I'd advise anyone to try out these e.l.f. brushes!
 
Ik ben echt verliefd geworden op de brushes van e.l.f., ze zijn zoo zacht en voelen aangenaam op je huid. Ookal ziet hij er misschien niet zo speciaal uit, ik vind dat hij er in zijn simpliciteit toch prachtig uitziet! Eigenlijk kan ik niet veel meer zeggen over deze brush, enkel dat ik iedereen adviseer om ze eens uit te proberen als je een nieuwe nodig hebt!
 
(E.l.f. - € 4,00)
 
 

No comments:

Post a Comment