20 December 2013

Blogmas Day 20: Deauty December Box

Met vier full size productjes and één sample size is deze december Deauty box een leuk vroeg kerst cadeautje!
With four full size products and one sample size, this december Deauty box is a nice early Christmas present!

Eerst en vooral wil ik even zeggen, hoe leuk ziet de box er deze maand uit? Ik vind het echt super dat Deauty de look van de box eens onder handen heeft genomen voor deze feestmaand.
Firstly I wanted to say: how cool does this month's box look like? I love it that Deauty changed the look of the box a little bit because of  this holiday month.

1. Fructis - Miraculous oil - Full Size - € 10,99

Om heel eerlijk te zijn, ik wilde dit product zo graag uitproberen, sinds de dag dat het uitkwam. Maar om de één of andere reden, telkens ik de kans had om het te kopen, liet ik het gewoon liggen. Daarom was ik wel blij toen ik dit product in m'n Deauty box vond!
Too be honest, I wanted to try out this product from the day it came out. But for some reason, every time I had the chance to get it, I didn't. So I was actually happy to find this product in my Deauty box!
Het leuke aan deze haarolie is dat je het op zowel droog als nat haar kan gebruiken. Bovendien bevat hij arganolie wat je haar gezonder maakt. Als je haar gebruikt voordat je je haar wast, voedt ze je haar, gebruik je haar voordat je je haar föhnt, beschermt ze je haar tegen warmte én dof haar wordt glanzend haar!
The cool thing about this hair oil is that you can use it on dry and wet hair. It also contains argan oil which will make your hair healthier. If you use her before you wash your hair, she will feed your hair. When you use it before you dry your hair, she will protect your hair from the heat. And it will give your hair a nice shine! 

2. Plante System - Massage candle - Full Size - € 8,00

Het is de derde keer op een rij dat ik een product van Plante System ontvang. Maar je hoort me niet klagen, want ik ben verliefd geworden op de producten dat ik al kreeg! Ik zag laatst een massagekaars in Essenza en toen dacht ik al, hoe gaat dit in z'n werk dan? En nu kan ik het eens zelf proberen! Yay!
It is the third time in a row I recieve a product from Plante System. However, I'm not complaining at all since I have fallen in love with the other products I received from the brand! Last week I saw a massage candle in a shop called Essenza, and I remember thinking how this will work? And now I can try it out myself! Yay!

3. Biotherm - BB Cream - 5ml (sample) - Full Size: 30ml - € 25,00

Ik vind het leuk om BB creams uit te proberen, en eigenlijk wist ik niet dat Biotherm ook een BB cream had. Enkel jammer dat het enkel een kleine sample size is!
I always like trying out BB creams, and I actually didn't knew that Biotherm had a BB cream in their product range. Only sad that it is only a little sample size!
Biotherm heeft een paar goede producten voor als je een droge / gevoelige huid hebt. Dan kan ik alleen maar denken dat de BB cream gewoon super zal zijn! En hij voelde ook super aan toen ik hem swatchte! Plus - de kleur matchte m'n huidskleur perfect! Ik heb zo het gevoel dat ik de full size snel ga kopen!
Biotherm has a couple of good products in case you have dry / sensitive skin. So I can only imagine that this BB cream is gonna be amazing! And let me tell you, when I swatched it, it felt amazing! Plus - the color was matching my skintone perfectly! I have the feeling I will be buying the full size product soon!

4. Elissance - Lipstick "Attirance" - Full Size - € 14,10

Altijd leuk om een nieuwe lipstick te hebben, of niet? Als ik de beschrijving van deze lipstick lees, denk ik dat dit een goede zal zijn. Hij bevat namelijk hydraterende en helende eigenschappen. En dat is nu wat je juist nodig hebt in de winter!
I always like a new lipstick, don't you? When I read the description from this lipstick, I get the impression that this is gonna be a good one. He contains hydrating and healing qualities. And let that be the thing you will need in the winter time!
Ik moet wel zeggen dat de kleur van de lipstick op de foto er donkerder uitziet dan hij echt is. Hij heeft meer een lichter koraalkleurtje. Hij ruikt wel wat naar die oude lipsticks van vroeger - Als je weet wat ik bedoel.
I do have to say that the color is darker in picture than it is in real. It has more of a light coral color. The only thing I don't like so far, is the scent of it. It smells like old granny lipsticks.

5. Maybelline - Color show nail polish - Full Size - € 3,99

Ik weet niet waarom, maar ik had echt het gevoel dat er een nagellak ging inzitten. En laat het nu juist eentje van Maybelline zijn! De laatste weken ben ik echt gaan houden van de nagellakken dat Maybelline in z'n collectie heeft!
I don't know why, but I had the feeling there was gonna be a nail polish in this months box. And let it just be one from Maybelline as well! The last couple of weeks I have becoming  to love Maybelline's nail polishes!
De kleur dat ik kreeg is 300 Pink lady, een zacht baby roos kleurtje. Ziet er echt schattig uit! Hij heeft wel drie laagjes nodig, vooraleer hij echt dekt!
The color I got is 300 Pink lady, a soft baby pink color. Looks so adorable! It does need three coats!

Ik ben best tevreden met de box van deze maand! Echt een leuk pre-Christmas cadeautje!
I am really happy with this month's box! A great pre-Christmas present!

Q: Wat vind je van deze producten?
Q: What  do you think of these products?


No comments:

Post a Comment