10 October 2016

Favorieten | September 2016!


Hey loves! In een eerder artikel zei ik al dat september een nogal stille maand voor me was, en dat kan je ook aan mijn favorieten zien, there not that many! Maar ik wil toch graag elke maand een favorieten artikel schrijven, dus besloot ik ze toch te tonen en niet op te sparen tot volgende maand. Benieuwd naar mijn kleine assortiment aan favorieten? Kijk dan snel even verder..


Maybelline The Blushed Nudes

Ik was weer helemaal into nude pinks tijdens september. En hiervoor gebruik het ik het liefste één van mijn favoriete oogschaduw palettes, namelijk The Blushed Nudes van Maybelline. Ik gebruikte vooral een mix van twee kleurtjes op de eerste rij: de tweede kleur van links en de tweede kleur van rechts.


Mixa Bodybalsem met 'Pleistereffect'

Voor ik ga slapen hydrateer ik mijn benen en armen graag nog eens extra met deze bodybalsem van Mixa. Hij heeft een wat dikkere textuur maar voelt zo fijn aan op de huid! Tegelijk koelend en hydraterend. Super!



Catrice Lash Dresser Comb Mascara & Jelly Pong Pong Fairy Lashes Mascara

Apart vond ik deze twee mascara's niet zo super goed, maar tesamen zijn ze gewoon amazing! De mascara van Catrice doet mijn wimpers soms wat aan elkaar 'kleven' maar daarbij helpt de mascara van Jelly Pong Pong dan weer goed. Waar die van Jelly Pong Pong niet zo'n goede lengte geeft aan m'n wimpers helpt die van Catrice dan weer. Best combo! :)

Wat waren jouw favorieten tijdens september? ^^

Volg je me al?




1 comment:

  1. Dat palette Maybelline ziet er mooi uit!

    Liefs,
    Dascha

    ReplyDelete