06 March 2017

January & February 2017 at a glance ✌ Instapics!


Hey loves! Voor januari had ik niet zoveel foto's verzamelt, en eigenlijk tijdens februari ook niet. Zodus heb ik de twee maanden gecombineerd en heb je hier mijn at a glance van januari & februari ;). Benieuwd? Kijk dan snel met me verder..



Oh wauw, dit lijk echt super lang geleden, haha! De I love myself kerstbox van Mireille Huidverzorging was één van mijn kerstcadeautjes van mijn vriend. Ofcourse deed ik hiervan een unboxing op Jamelle.
Op Instagram ging er ook leuke tag rond #bestnineof2016, hierbij zoekt de app jouw 9 beste foto's van 2016!
Mijn favorieten van december!


Tijdens december had ik toch weer wat fijne producten opgemaakt.
Deze schattige Xmas muffin van Wat maakt je mooi vond ik terug in de I love myself kerstbox. Hij ziet er superschattig uit en rook lekker zoet!
Ik zag deze nail polish remover van Cien bij de Lidl en was er erg benieuwd naar! Ik vind het fijn dat hij zo'n handig pompsysteem heeft en hij verwijderd mijn nagellak nog best goed ook!


January bij Style Tone betekend hun verjaardag! En dit vierden ze met 'Goal Digger' als thema.
Vaak heb ik niet zo veel nieuwe favorieten, maar ik begon het jaar goed!
Ik had dan wel meer favorieten dan normaal, toch had ik wat minder producten opgemaakt.


Wie vind het nu niet leuk om pakjes te ontvangen? ^^
Voor Valentijn had mijn vriend deze schattige red-velvet taart gekocht! Yum.
Tijd voor een kleine Kruidvat shoplog!


De producten uit de Style Tone box van February vond ik ook weer erg fijn!
Telkens ik naar de Action ga, heb ik een lijstje van dingetjes dat ik nodig heb. Maar ik kom toch altijd met veel meer weer buiten, haha.
& Ja hoor, ik heb me een 'echte' bullet journal aangeschaft! Ik gebruikte al een paar maanden een gewoon blanco notitieboekje, maar dat werd wat onhandig om layouts mee te maken. Stay tuned voor een flip-through door mijn bujo! :)

Volg je me al?



No comments:

Post a Comment