21 March 2017

Unboxing ► Style Tone 'We're All Mad Here'!


Hey loves! Yes, het is weer that time of the month: mijn unboxing van de Style Tone box! Deze maand had hij 'We're All Mad Here' als thema. Nu, met deze zin als thema, had ik crazy colors verwacht. Maar deze box viert eigenlijk gewoon het einde van de winter en bevat producten waarmee je je inner 'lente-beest' kan loslaten. Benieuwd? Kijk dan snel met me verder..


CITY COLOR EYE BROW KIT

Met de quote 'Aren't we all mad about brows?' start Style Tone deze maands box met dit brow palette. Je krijgt naast drie kleurtjes en een primer er ook een mini pincet en kwastje erbij! Alles wat je nodig hebt om de perfecte brow te creëeren dus!


Adviesverkoopprijs: € 9,95


LOOKX BLENDING BRUSH

Goede make-up kwasten mogen niet ontbreken in je make-up collectie! Één van mijn favoriete kwasten om te gebruiken zijn blending kwasten. Blij was ik dus wel toen ik deze in de box zag! De haartjes voelen zacht aan op de huid, maar ook goed stevig.

Adviesverkoopprijs: € 18,95


NOTE ULTRA BLACK DIPLINER

Liquid eyeliner is iets wat ik minder graag ontvang in een box. Gewoon omdat ik liever zwarte oogschaduw gebruik om een subtieler lijntje te trekken. Maar deze eyeliner heeft een mooie, diepe zwarte kleur, hij droogt snel op én wanneer hij droog is blijft hij erg goed zitten.

Adviesverkoopprijs: € 8,95


BELLAPIERRE COSMETICS KISS PROOF LIP CRÈMES

Toen ik lip crème geswatched had, was hij veelbelovend. Prachtige matte kleur, makkelijk aan te brengen en hij was erg moeilijk er weer af te krijgen. Wat best goed is want dan blijft hij waarschijnlijk erg goed zitten op de lippen. Maar toen ik hem aanbracht op mijn lippen vond ik hem meteen minder. Hij kruipt meteen in de lijntjes van je lippen, eens opgedroogd en je wrijft je lippen over elkaar dan voelt hij plakkerig aan. Na een tijdje begonnen mijn lippen zelfs branderig aan te voelen.
Één ding heeft deze lip crème wel mee, hij blijft echt wel goed zitten. Maar ik denk dat ik hem niet snel nog eens ga gebruiken..

Adviesverkoopprijs: € 20,00


HIKARI PRESSED SILICA POWDER

En dan nu, de grootste teleurstelling van deze maands box. Ik had het bij een andere blogger ook al gezien dat ze het poeder in brokjes en stukjes ontving. Maar ik dacht eerst dat ze misschien geen geluk had ofzo.. Tot ik mijn box kreeg. Ik denk dat het zo'n broos poeder is dat bij het minste breekt. Dit terzijde leek het me wel een fijn poeder. Maar het mocht niet zijn!

Adviesverkoopprijs: € 15,00

De Style Tone box is verkrijgbaar via http://www.styletone.com/ voor € 15,00 per maand.


Wat vind jij van de producten deze maand?

Volg je me al?




1 comment:

  1. Als ik een vast inkomen heb na mijn studie ga ik ook aan deze box beginnen. Zitten deze keer weer mooie producten in. Wel heel erg zonde van de poeder, een nieuwe aanvragen is geen optie?

    ReplyDelete