25 January 2014

Deauty: January 2014


Telkens het einde van de maand in zicht is, wordt ik blij omdat ik m'n Deauty box ontvang. Ookal zijn de producten soms wat minder, toch is het telkens spannend om te ontdekken wat je elke maand krijgt!
Every time the end of the month is near, I get excited because I am going to receive my Deauty box. Although sometimes the products aren't for me or I don't like them, it is exciting to find out which products you get every month!


Deze maand had de box weer een thema... Deauty makes sense! Hij is bedoeld om je zintuigen te prikkelen.
This month the box had a theme... Deauty makes sense! It is meant to stimulate your senses.

1. Avril - Eyeshadow Duo in Jade Océan - Full Size: € 2,30
Het eerste product is dit oogschaduw duo van Avril. Avril is een leuk merk én is bovendien ook een biologisch product. Nu moet ik wel toegeven dat dit niet echt m'n kleuren zijn. Maar de pigmentatie is wel super en het bloemenpatroon is wel schattig!
The first product is this eyeshadow duo from Avril. Avril is a really nice brand and it is a organic brand. I have to admit that these are not my colors. But the pigmentation is really nice and the floral pattern is cute!

2. JM - Nailpolish in 34 When in Rome... - Full Size: € 10,59

Ik ben echt verslaafd aan alles wat met nagels te maken heeft. Dus telkens er een nagellak in de Deauty box zit ben ik enorm blij! Het is de eerste keer dat ik er één van dit merk probeer. De borstel is wel wat aan de dunne kant, wat het wat 'moeilijker' maakt om de nagellak aan te brengen. Ik moeset ook drie laagjes aanbrengen voor ik dit mooie resultaat kreeg. Maar het is e cht een heel mooie rode kleur met een wat fuchsia ondertoon! En rood is een kleur dat je het hele jaar door kan dragen!
I am really obsessed with anything nail related. So whenever I find a nail polish in the Deauty box I get super excited! It is the first time I try out this brand. I find the brush really thin, which makes it a little bit 'harder' to apply it on the nails. I also had to apply three layers before I had this nice result. But it is an amazing red color! And I believe red can be worn all year round!

3. Plante System - Lip Balm - Full Size: € 6,50

Als het op verzorging aankomt, is Plante System één van m'n favoriete merken geworden - Thanks to Deauty! Deze keer zat er een lippenbalsem in de box. Hij heeft de geur van kamille, waar ik normaal gesproken niet voor zou kiezen, maar toch heeft hij iets lekkers. Verder is het een goeie dikke stick wat het aanbrengen heel makkelijk maakt. Hij voelt ook heel dik en zacht aan. Weer een superproduct van dit merk!
When it comes to skincare, Plante Systeme has become one of my favorite brands - Thanks to Deauty! This time they put a lipbalm in the box. It has the scent of camomile, which I would normally not choose myself, but it really has a nice scent to it. The lipbalm comes in a good, thick stick which makes applying it very easy. It feels thick and creamy. Another amazing product from this brand!

4. Narciso Rodrigues - 'For her' Eau de Parfum - 4ml - (Full size: 50 ml- € 78,61)


Iets waar ik het 'minst blij' om ben is deze sample parfum. Ik ben er gewoon niet zo wild van en heb er zo al eens eentje ontvangen. Toch heeft deze parfum een lekkere geur.
Something I'm 'less excited' about is this sample parfum. I'm just not that much of a fan of these samples, and I already had received one of these. Although the perfume has a nice scent.

5. Rock Beauty London - Eyerock Liner Classic - Full Size: € 5,99

We kregen al een kleine hint dat er een product in zou zitten wat afkomstig is uit Londen, maar (nog) niet verkrijgbaar in België. En dit is het dan de Rock Beauty London Eye liner designer. Ik ben niet zo voor dit soort producten, maar wel leuk dat er vier verschillende designs in één pakketje zitten!
We already got a little clue that there will be a product in the box that come from London, but is not available (yet) in Belgium. And here it is, the Rock Beauty London Eye liner designer. I'm not thrilled about these kind of products, but it is pretty awesome that you get four different designs in one package!

(Deauty - € 15,00 via http://www.deauty.be)


No comments:

Post a Comment