08 June 2015

Birchbox juni 2015!


Vorige maand kreeg ik m'n Birchbox later dan gewoonlijk en heb ik hem ook niet laten zien. Ik vond hem eerlijk gezegd ook niet echt de moeite waard te tonen. Maar deze maand is hij echt super! Kijk snel even mee...



Deze Splash! Birchbox staat helemaal in teken van de zomer, super om al een beetje weg te dromen! De vijf producten komen deze maand niet in een doosje, maar in een leuk make-uptasje! Op voorhand kon je al kiezen in welke kleur je je tasje graag wilde. Ik was dit allang vergeten dat ik roze had gekozen, en dat de producten uberhaupt in een tasje gingen komen. Je kan je mijn excitement dan misschien wel voorstellen! Het tasje is er ook nog in drie andere kleurtjes: Geel, turquoise en oranje.

POLAAR GELEE HYDRATANTE ICESOURCE (25ML)


Het eerste product dat ik kreeg, is er eentje van het merk Polaar en is een hydraterende gel. Erg fijn! Mijn dagcréme is bijna op, dan kan ik deze gelijk eens uittesten! Wat ik wel al kan zeggen over deze gel is dat hij lekker koelend aanvoelt en een lekkere geur heeft.

THERMALIV SOIN EXFOLIANT CORPS (30ML)


Het volgende product is een fijne scrub van Thermaliv. Deze heeft een lekkere, frisse geur - That's how I like my scrubs. Ik vind hem eerder een zachte scrub, die gewoon prettig aanvoelt op de huid.

WHISH BODY BUTTER BLUEBERRY (22ML)


Deze body butter van Whish maakte me gelijk blij! Kijk hoe leuk ie eruit ziet! Blauw is m'n lievelingskleur en ik vind hem er gewoon zo cute uitzien. En toen rook ik de geur van deze body butter, wauw wat een lekkere geur. Eerlijk gezegd had ik niet gedacht dat ik blueberry zo lekker zou vinden.

KEVIN MURPHY YOUNG.AGAIN.RINSE! (40ML)


Verder zat er ook nog een shampoo van Kevin Murphy in het tasje. Ik kreeg eerder al eens een sampletje van een Kevin Murphy shampoo en ik vind ze er altijd zo schattig uitzien. Bovendien hebben ze ook altijd zo'n lekkere geur - het lijkt erop dat deze maand gewoon alles lekker ruikt, haha.

JELLY PONG PONG GLOW GETTER (4ML)

 
Als laatste kreeg ik nog een full size product - wat altijd leuk is om te krijgen! Ik heb al goede ervaringen gehad met het merk Jelly Pong Pong en ze doen altijd hun best om hun producten er leuk doen uit te zien. Deze luminizer gel is gewoon zo prachtig! Hij ziet er een beetje 'eng' uit als je hem aanbrengt, maar eens je hem blend geeft hij zo'n prachtige gouden glow.

- PRIJZEN FULL SIZE -

Polaar Gelée Hydratante IceSource - 50ml, € 35,00
Thermaliv Soin Exfoliant Corps - 150ml, € 17,40
Whish Body Butter Blueberry - 147ml, € 17,25
Kevin Murphy Young.Again.Rinse! - 250ml, € 30,00
Jelly Pong Pong Glow Getter - 4ml, € 10,95

Wat vind jij van deze producten?

Prijs: € 13,00 | Verkrijgbaar: Birchbox

Follow me:
 
 



1 comment:

  1. Leuke box, maar echt waauw vind ik 'm nu ook niet. Ik ben zelf niet zo van de boxen (meer) omdat ik al ZO veel heb.

    ReplyDelete