03 October 2015

Mijn september favorieten ♥!



Vorige maand toonde ik geen favorieten van augustus omdat ik eigenlijk nog steeds dezelfde producten graag gebruikte. Maar voor september heb ik er wel een paar leuke favorieten bij gevonden! Benieuwd? Kijk snel even met me mee...



Het beautymerk Essence vernieuwde z'n gamma een beetje en deze twee zijn grote favorieten van me geworden! Als eerste het All about roses oogschaduw palette. Dit heeft zo'n prachtige, nude-roze tinten, maar heeft ook een paar donkerdere kleuren zodat je makkelijk een smokey eye kan maken. Mijn favoriete kleur van dit palette is de tweede kleur op de bovenste rij en in m'n arcadeboog blend ik dan wat van de derde kleur op de tweede rij. Een andere favoriet van Essence is de sheer & shine lipstick in de kleur 08 Be happy. Zoals de naam het al zegt is het een sheer lipstick, maar het leuke aan dit soort lipstick is dat je de kleur kan opbouwen. Met een paar laagjes zie je dus wel een mooi kleurtje op je lippen.

 
En ik heb weer een nieuwe favoriete mascara ook! Dit keer is het de Wonder'full Wake Me Up Mascara van Rimmel. Het is een hele fijne mascara dat m'n wimpers goed separeert en een mooie lengte en volume geeft. Een aanrader dus!

 
Het gebeurt niet zo vaak dat er haarproducten tussen mijn favorieten zitten, maar voor deze maand heb ik er zelfs twee! De Amika Perk Up Dry Shampoo werkt echt fantastisch! De verpakking alleen al ziet er erg mooi uit. Deze droogshampoo ruikt enorm lekker, doet het haar er niet meer vettig uitzien en geeft ook nog eens extra volume. Wel geeft hij een witte waas als je hem op het haar sprayt, je moet hem dus echt goed inmasseren.
Hegron is een merk dat je makkelijk bij de Action kan terugvinden. Deze Wonder Serum Spray bevat arganolie en is speciaal voor droog en beschadigd haar. Het is een makkelijk product in gebruik, je sprayt er gewoon wat van op handdoekdroog haar en klaar. Hij verzorgt en beschermt het haar tegen haarbreuk en dat is voor mij wel belangrijk. Ook werkt hij goed als detangler en maakt het haar hierdoor makkelijker doorkambaar!


Tenslotte een oude favoriet van mij! Het Breath of Fresh Air Toner Water van Lush is mijn all-time favoriete toner! Hij voelt lekker fris aan, zeker 's morgens, en reinigt de huid erg goed van laatste restjes make-up en vuil.

Wat zijn jouw favorieten van september? Ik ben benieuwd!
 
Volg je me al?

 

1 comment:

  1. Mooie favorieten! Vooral het Essence oogschaduwpalette. X

    ReplyDelete