01 October 2015

StyleTone ❤ September!


 
Vandaag toon ik jullie mijn Style Tone box van september! Ik ben van Birchbox overgestapt naar dit beauty abonnement omdat dit voor mij veel interessanter leek. Je krijgt namelijk telkens full size producten voor slechts € 15 per maand! Benieuwd naar de producten dat ik vorige maand kreeg? Kijk snel even verder!



BEEBEE PROFESSIONAL POWDER BRUSH - Heel leuk om eens een make-up brush te krijgen! Hij is gemaakt van synthetische haren en voelt gewoon super zacht aan. (€ 19,95)


MULLEIN & SPARROW TINTED LIP & CHEEK BALM - Ik hou van dit soort lip balms in potjes! Hij heeft een erg donkere, paarse kleur, maar zoals je ziet op de swatch is hij eigenlijk heel licht van kleur. Deze lip & cheek balm voelt erg zacht aan en ook hydraterend als je hem aanbrengt. (€ 10,00)

 
Even tussendoor: hoe leuk zien de doosjes van de volgende twee producten eruit? ^^

 
SO SUSAN STATEMENT SKIN IN CANDLELIGHT - So Susan is een merk dat ik, dankzij beauty boxen, ondertussen wel al wat beter ken. Deze Statement Skin highlighter ziet er erg leuk uit in de vorm van een chubby potlood. De vorm van het potlood maakt het ook makkelijk om de highlighter aan te brengen. En zoals je kan zien op de swatch is het ook een erg mooie kleur dat je subtiel kan aanbrengen! (€ 20,95)


SO SUSAN FEATHER LASH MASCARA - De lange wimper zijn weer helemaal in & deze mascara beloofd ook om jouw wimpers deze beautytrend te geven. Ik ben momenteel nog erg blij met mijn Rimmel mascara, maar kan tegelijkertijd ook niet wachten om te beginnen met deze te gebruiken! (€ 24,95)

 
TIMELESS TRUTH SHEET MASK 'BIO CELLULOSE MASK' - Ik kende de Timeless Truth maskers nog niet, maar blijkbaar zijn ze wel veelbelovend! Je hebt vijf verschillende: Charcoal detox, apple collagen, EGF bio cellulose, Q10 caviar en hyaluronic acid. Ik kreeg de bio cellulose variant, speciaal gericht tegen de fijne lijnen, elasticiteit te bevorderen en nieuw leven te geven aan je huid. Ik ben erg benieuwd naar dit masker en het licht alvast klaar in de badkamer om te gebruiken! (€ 9,00)

Zo, dit waren mijn vijf producten van september. En ik moet zeggen dat ik erg tevreden met de StyleTone box! Als je meer into make-up bent dan bijvoorbeeld skincare of haarverzorging. Dan denk ik dat dit abonnement zeker iets voor jou kan zijn! Ik vind het ook super om full-size producten te ontvangen en voor de € 15 dat je betaald krijg je zeker waar voor je geld. Tenslotte komen de producten in zo'n dun doosje, dat ze makkelijk in de brievenbus passen. Je hoeft het dus niet bij de post te gaan afhalen moest je niet thuis zijn.

Prijs: € 15,00 - Verkrijgbaar: StyleTone
 
Ken jij StyleTone al?
 
Volg je me al?


 

4 comments:

  1. De inhoud ziet er best leuk uit! Ik vind het alleen altijd wel jammer dat als je iets fijns ontdekt dankzij een box het niet altijd een merk is dat makkelijk te koop is, dan kan je geen back-ups aanschaffen!

    ReplyDelete
  2. wat grappig dat masker mooie inhoud liefs

    ReplyDelete
  3. Ziet er tof uit! Wat een grappig masker trouwens haha!

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete