08 February 2016

Freeman ❤ Honeydew & Chamomile Sleeping Mask!



Hoi allemaal! Hopelijk is de week voor jullie goed begonnen, voor mij allesinds wel! Mijn vriend is vandaag terug van Ghana, & me = very happy! ^^ Vandaag heb ik weer een fijne skincare ontdekking waarover ik jullie maar al te graag vertel! Benieuwd naar dit honeydew & chamomile sleeping mask? Kijk dan snel even met me verder...


De producten van Freeman kan je erg makkelijk herkennen aan de kleurrijke tubes. Mij spreken ze althans enorm aan! Dit 'honeydew & chamomile sleeping mask' is een maskertje dat je 's avonds kan aanbrengen en tijdens het slapen zijn werk zal doen. Hij is bestemd voor de droge huid en gaat dus 's nachts je huid goed hydrateren. Verder heeft hij een erg frisse meloengeur, ik kan me wel voorstellen dat niet iedereen deze geur fijn gaat vinden, maar ik hou er wel van!


Dit maskertje voelt zo fijn aan als ik hem aanbreng, een echte verademing voor m'n huid na een hele dag make-up op te hebben. Hij voelt een beetje koelend aan, maar je voelt vooral dat hij een erg hydraterende en kalmerende werking heeft. Ik ben fan!

Verkrijgbaar bij het Kruidvat voor € 3,99.
 
Kende jij dit maskertje al?
 
Volg je me al?
 
 

4 comments:

  1. Ik heb er veel van Freemann maar deze nog niet, klinkt goed!

    ReplyDelete
  2. Ik heb nog nooit een nachtmasker gebruikt, raak er nu wel nieuwsgierig naar!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mij maakte het ook daarom enorm nieuwsgierig! Altijd fijn wanneer nieuwsgierigheid naar nieuwe favorieten leid ;).

      Delete
  3. Het klinkt als een fijn masker zeg! Wat fijn ook dat je vriend weer terug is uit Ghana!

    ReplyDelete