24 February 2016

Lord & Berry | 20100 Matte Crayon Lipstick!



Hoi allemaal! Het is alweer woensdag, wat gaan die weken toch snel he! Voor je het weet is het alweer weekend ^^. Vandaag wil ik jullie graag dit 20100 Matte Crayon Lipstick van Lord & Berry tonen. Lord & Berry is een Italiaans beautymerk waar ik al eerder van had gehoord, maar de lipproducten had ik nog niet geprobeerd van dit merk. Maar ik kan jullie al zeggen dat hij ondertussen in mijn bakje met dagelijkse make-up ligt én één van m'n favorieten is geworden! Benieuwd? Kijk snel even met me verder...


 
Het zoals de nagellak uit mijn vorig artikel, kreeg ik ook deze lipstick via mijn laatste Style Tone box. Ik had dus weer geen keuze qua kleur, maar ik ben superblij dat ik deze mooie 'my-lips-but-better' kleur 'Bouquet' had ontvangen.
Over de vormgeving van het product ben ik ook wel te spreken. De lipstick komt in potloodvorm en is zwart met witte letters. Ik vind het er wel mooi uitzien!


De lipstick is wat dunner dan de andere 'potlood' lipsticks in mijn collectie, maar dat vind ik juist top! Hierdoor is hij erg makkelijk aan te brengen, ook in de binnenste hoeken van je lippen. Hij voelt ook lekker creamy en zacht aan.
Wat ik wel een minpuntje vind, is dat hij geen twist-up systeem heeft, je moet hem dus slijpen wanneer het potlood op is.


Zoals je hierboven kan zien is de pigmentatie ook erg mooi. Ik zou hem nu wel niet echt matte noemen, maar eerder semi-matte.
Toen ik de lipstick voor het eerst aanbracht op m'n lippen, waren deze erg, maar dan ook erg droog. Ik moet zeggen dat hij dan de droogheid van je lippen wel wat accentueert, maar tegelijkertijd voelt hij wel hydraterend aan. Op geen droge lippen ziet hij er dan weer fantastisch uit!

Momenteel is hij verkrijgbaar voor € 11,27 via Asos.
 
Ken jij het merk al?
 
Volg je me al?

 

7 comments:

  1. Ik heb deze ook ontvangen in mijn Styletone box en wat ben ik er blij mee zeg! Echt een hele mooie kleur en hij 'zit' heerlijk!! Goede keuze van Styletone. -x-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Echt he! ^^ Ik ben er ook erg blij mee! Leuk dat je hem ook zo fijn vind! X

      Delete
  2. Oh, dit lijkt me echt een prachtige kleur!

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  3. Kende ik nog niet, maar hij is wel heel mooi! Met die box leer je echt fijne nieuwe producten kennen :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, soms krijg je wel mindere producten, maar ik moet zeggen dat Style Tone me tot nu toe nog niet echt heeft teleurgesteld ;)

      Delete
  4. Ik kende het merk nog niet maar het ziet er echt goed uit. Mooi kleurtje

    ReplyDelete
  5. Altijd leuk om weer nieuwe merken te ontdekken!

    ReplyDelete