30 March 2016

Opgebruikte Producten | Maart 2016!



Hoi allemaal! Het einde van maart is alweer in zicht  en dat betekend dat het weer tijd is om mijn opgebruikte producten te tonen. En als ik heel eerlijk ben, dan is dicht wellicht één van mijn favoriete artikel om te schrijven, maar ook om bij andere bloggers te lezen! Een leeg product hebben is gewoon 'exciting' voor me, haha! Bovendien heb je een goede mening kunnen vormen over het product omdat je het toch een lange tijd hebt kunnen testen. Maar goed, benieuwd naar wat ik deze maand allemaal heb opgemaakt? Kijk dan even met me verder...


Laten we als eerste beginnen met de 'usuals'. Vorige maand heb ik van deze twee items een hele stash aangeslagen in de Action, waar ik zeker de komende maanden nog mee toekom. Als eerste heb ik een pakje van de Onyx Eye Cleansing & Make-up Remover Wipes opgemaakt. Ik neem telkens de variant voor de droge en gevoelige huid en ze voelen gewoon erg fijn voor de huid. Vaak gebruik ik deze ook om swatches mee af te vegen. Als tweede maakte ik deze maand twee pakjes van de Bella Cotton Large Round Make-up Pads op. Ik vind het vooral super dat ze zo'n groter formaat hebben.


Zoals ik al eerder zei, ben ik altijd erg 'excited' wanneer ik een product opmaak. Maar dit gevoel heb ik waarschijnlijk wel het meeste bij haarproducten, omdat ik deze bijna nooit kan opmaken (behalve dan shampoos). De Hegron Wonder Serum Spray is een zalige spray met argan olie dat ik vond bij de Action. Ik vond deze vooral zo fijn omdat hij super werk als detangler! En dan heb ik ook nog de Coconut Shampoo van Inecto opgemaakt. Het is een natuurlijke shampoo en hij reinigt het haar erg goed. Wat me in eerste instantie aansprak aan deze shampoo was de geur. Oh God I love coconut! Maar om eerlijk te zijn, werd ik naar het einde toe de geur toch een beetje beu...


Naast het 'excitement' gevoel heb ik soms ook een beetje een 'sad' gevoel omdat iets op is. En dat had ik met deze Body Butter van The Body Shop. Deze komt uit de Fuji green tea en dit is wellicht mijn favoriete geurlijn! Het is zo'n interessante maar tegelijk frisse geur. Deze body butters voelde ook meer romiger aan dan de andere dat ik eerder probeerde. Ook is mijn Micellair Water van Mixa op. Als het op skincare aankomt is Mixa één van mijn favoriete merken. De producten doen hun werk erg goed, maar tegelijk zijn ze ook erg mild voor de huid.


En dan zijn we weer aan de laatste drie producten toegekomen! Alseerste maakte ik een tandpasta op. De Pearl Drops Party Sparkle Whitening Toothpolish is één van m'n favoriete tandpasta's. Hij heeft een erg frisse smaak en als je hem een tijd gebruikt, begin je wel wat verschil te zien! En ja hoor ik maakte ook weer een parfum op! Alhoewel het deze keer geen full size is. Like A Trip To New York van Essence heeft zo'n lekkere, frisse geur. Deze ga ik sowieso opnieuw kopen! En tot slot maakte ik nog een shower gel uit één van de limited edities van Cien leeg. Deze had de geur van 'patchouli & carnation' en ik weet niet zo goed hoe ik de geur hiervan zou omschrijven. Het is echt een speciale geur, waar je wel wat voor moet te vinden zijn naar mijn mening. Ik vond hem allesinds wel lekker ruiken!

Wat maakte jij allemaal op deze maand?

Volg je me al?


2 comments:

  1. Best wel fijne spulletjes! Gaat ook best wel snel.

    ReplyDelete
  2. Leuk om te zien wat je allemaal hebt opgemaakt! Ik gebruik die Bella Cotton wattenschijfjes ook zo graag omdat ze een groot formaat hebben. Verder lijken de body butter van TBS en de douchegel van Cien mij ook heel fijn X

    ReplyDelete