07 February 2017

January Movies! 🎬


Hey loves! Het is weer een paar dagen geleden :(! Vorige donderdag ben ik heel onhandig van de trap gevallen. Ik gleed uit en ben dan helemaal van bovenaan naar beneden gegleden - Yes, right on my butt! Klinkt wel grappig, en ik moest er meteen om lachen, ookal deed het best wel pijn haha. Nu zijn we al dinsdag en ik voel het nog altijd en ik heb er ook een mooie, grote, blauwe plek aan overgehouden. Ook heb ik mijn elleboog goed pijn gedaan. Maar het kon erger! Ik was al blij dat ik zo naar beneden ben gegleden, dat het niet erger is gegaan en ik iets gebroken had ofzo! Vandaag toon ik jullie die films dat ik tijdens January keek met een korte verhaallijn en wat ik ervan vond! Benieuwd? Kijk dan snel met me verder..



PADDINGTON

Ooh, Paddington ken ik nog van mijn kindertijd en deze film stond dus best al een tijdje op mijn 'to watch list'. In deze film is Paddington een beer (duh) dat in het oerwoud van Peru leeft, maar droomt van een leven in Londen. Als verstekeling komt hij dan zo in Londen terecht en beland hij bij het gezin Brown. Het leven met een beer is natuurlijk heel wat, en hij is ook best onhandig. Ondanks dit, gaat alles toch goed, tot Milicent hem in het oog krijgt. Zij wil er alles aan doen om hem te vangen en op te zetten in het museum.. Een erg leuke familiefilm met een leuke verhaallijn.

Mijn score: ✔✔✔✔


BROTHERHOOD

Eerst was er kidulthood, nadien adulthood en nu sluiten we deze Trilogy af met brotherhood! Sam beland weer in nieuwe problemen en challenges, maar hij weet dat hij hiervoor ook de hulp zal moeten inroepen van oude vrienden. Als je van wat crime/actie/drama houdt, dan zijn deze films misschien wel iets voor jou! Ik vind ze wel eens leuk om te kijken, maar dat is het ook.

Mijn score: ✔✔✔


NERVE


Er is een nieuwe trend! Namelijk het online spel Nerve, waar je ofwel een player ofwel een watcher bent. Vee is het beu om altijd aan de zijlijn te staan en besluit mee te doen als player. Wat met onschuldige opdrachten begint, mondt uit in een veel gevaarlijker spelletje dan ze had gedacht. Ik vond dit een erg leuke film, het verhaal trekt je meteen mee!

Mijn score: ✔✔✔✔


RIDING IN CARS WITH BOYS


Beverly komt uit een goed gezin, haalt goede cijfers op school en heeft hoge verwachtingen voor haar toekomst. Het enige wat ze niet heeft is een relatie, tot ze Ray ontmoet. Maar dan wordt ze zwanger, ze wil kost wat kost haar school toch afmaken. Dit is echt al een oude film, maar ik vind hem nog altijd leuk om af en toe eens te kijken!

Mijn score: ✔✔✔


THE HELP


De film speelt zich af in 1962. Skeeter wil erg graag een carrière als schrijfster beginnen en hiervoor wil ze iets doen wat nog niemand eerder deed. Ze wil een boek schrijven met verhalen van de huishulp, dat bijna ieder gezin rondom haar wel heeft. Ze begeeft zich wat op dun ijs, want dit was echt een no-go. Uiteindelijk kan ze Aibileen en Minny overhalen om hun verhalen te mogen schrijven. Het is een erg aangrijpende film, maar je vind er ook vriendschap, liefde, en grappige momenten in terug. & Emma Stone is echt één van mijn favoriete actrices!

Mijn score: ✔✔✔✔✔


TOY STORY 3


De toys worden per vergissing afgeleverd bij een kinderopvang in plaats van op zolder. Andy vertrekt bijna naar universiteit en Woody moet eerst de andere toys ervan overtuigen dat dit niet de bedoeling was en dat ze niet achter gelaten werden. Hierna beleven ze heel wat avonturen op weg naar huis! Ik had deze al eerder gezien, maar ik denk dat ik de vorige keer toch wat stukken had gemist, haha. Niet mijn meest favoriete tekenfilm, maar ok.

Mijn score: ✔✔

Wat is jouw favoriete film?


Volg je me al?



No comments:

Post a Comment