13 February 2017

Shoplog || Kruidvat !


Hey loves! & Another week has started! Mijn 'val' van de trap is bijna twee weken geleden, maar heb er toch nog last van. Op m'n werk zit ik een hele dag achter een bureau, en na een paar uur begint dat echt lastig te worden. Ook doet mijn elleboog enorm pijn als ik er op steun of bij sommige bewegingen. Ja, ik zou waarschijnlijk naar de dokter moeten, maar ik ga eigenlijk niet vaak of snel naar de dokter, haha. Alleen als het te erg word of er echt geen verbetering in komt, zal ik misschien toch eens moeten langsgaan :). Maar goed, zaterdag ging ik even snel langs het Kruidvat om een paar dingetjes dat ik terug nodig had! Benieuwd? Kijk dan snel met me verder..



Kruidvat 'Volume' Droogshampoo (€ 2,49)

Ja, ik heb hem weer gekocht! Hij was me de vorige keer zo goed bevallen en voor deze prijs kan je hem ook niet laten liggen vind ik. Wat ik zo fijn aan deze vind is dat je de shampoo simpelweg in je haar sprayt, even laat intrekken en dan gewoon uitborstelen. Erg makkelijk en ik merk dat mijn haar terug een opfrisser heeft gekregen.




Freemann Honeydew & Chamomile Sleeping Mask (€ 3,99)

Dit nachtmaskertje is een holy grail in mijn avondroutine. De mijne was na een enorm lange tijd opgeraakt, dus moest ik zeker snel een nieuwe halen! Voor het slapen gaan breng ik dit maskertje aan, en ik voel meteen dat mijn huid dit erg prettig vind. Hij heeft die typische, zoete meloengeur, maar ik hou hier wel van.


The Master Perfumer Velvet Patchouli & Black Vanilla (€ 3,49)

Ik hou van The Master Perfumer eau de toilettes! Ze zijn lekker budgetproof, hebben lekkere geuren en je kan kiezen tussen 15ml of 50ml. Ik vind de flesjes van 15ml fijn om de geuren eens te proberen! Deze keer nam ik de black vanilla mee voor een collega van me en de velvet patchouli voor mezelf ^^!


Catrice Lip Cushion (€ 4,99)

& ofcourse kon ik het niet laten om even te kijken naar de nieuwe make-upjes van Catrice en Essence. Maar ik kon mezelf toch iet of wat bedwingen en nam enkel deze twee lip cushions mee. Hier ben ik zo benieuwd naar! Binnenkort kan je hierover een review verwachten.

Wat is jouw holy grail product? Ik ben benieuwd ^^!

Volg je me al?



5 comments:

  1. Oh dat masker zou ik ook wel eens willen proberen

    ReplyDelete
  2. Leuke shoplog! The Master Perfumer eau de toilettes lijken me heerlijk en ook nog eens budget X

    ReplyDelete
  3. Liefde voor de Freeman-tubes! De Velvet Patchouli eau de toilette klinkt lekker; eens tussen de flesjes gaan snuffelen als m'n Smugglers Soul van Lush op is! </3

    ReplyDelete
  4. Ik hou van de Freeman maskers! Verder mooie aankopen :)

    ReplyDelete
  5. Ik hou van vanille! Maar dat parfum ken ik niet. De volgende keer maar even beter kijken bij het Kruidvat.

    ReplyDelete