26 May 2015

Catrice *Kaviar Gauche* Eyes & Face Palette!


Vandaag heb ik een review voor jullie! Toen ik laatst in het Kruidvat was, zag ik er de limited editie Kaviar Gauche liggen. Om heel eerlijk te zijn was het eyes & face palette het enige dat me echt aansprak deze keer. Ik heb het nu al een paar keer kunnen testen, dus werd het tijd om mijn review online te plaatsen! 



Normaal ben ik niet zo voor dit soort 'kartonnen' verpakkingen, maar deze keer vind ik het wel iets hebben. De gouden bloemen erop zijn gewoon erg mooi!


Het palette bestaat uit zes oogschaduws, een highlighter, een bronzer, een oogpotlood en een borsteltje. De kleuren zien er erg mooi uit en daarom sprak dit palette me ook enorm aan. Laten we even verder kijken naar de swatches:


De highlighter geeft een erg mooie gouden glow als je hem aanbrengt en de bronzer is ook erg mooi gepigmenteerd. Deze vind ik echt super!


De swatches van de oogschaduws vind ik net iets minder. Ik had echt op wat meer kleur gehoopt en niet vooral die metalic shimmer finish


Ik dacht eerst dat het een zwart oogpotlood zou zijn, maar nee het is een wit! Leuk! Het geeft ook een mooie witte kleur af. Met een wit oogpotlood kan je langs je waterlijn gaan om je ogen optisch groter te laten lijken. Maar ik vind dat een wit potlood ook je ogen er 'frisser' kan doen uitzien.


Het Eyes & Face palette komt uit de limited editie Kaviar Gauche en is verkrijgbaar in het Kruidvat voor € 7,99.

Follow me:



1 comment: