31 May 2015

Mei ♥ Favorieten!


Mei is weer op z'n einde gekomen en dat betekend dat ik jullie mijn favorieten van de voorbije maand laat zien. Het zijn er niet zo veel, maar het zijn echt favorieten van me geworden! Benieuwd? Neem snel een kijkje verder...



Hema Foaming Shower Gel - Ja ik ben een beetje laat, maar ik heb zojuist de shower foams ontdekt! En ik ben er meteen verslaafd aan geworden! De laatste maand gebruikte ik vooral deze van de Hema met een lekkere bloemengeur, een zachte en vrouwelijke geur!
Cien Volume Mascara - Deze mascara behoord tot de lentecollectie van Cien - het beauty merk van de Lidl. Hij geeft m'n wimpers wat meer lengte en volume, maar waarom ik hem vooral zo fijn vind, is omdat hij me een mooie, natuurlijke look geeft.
Yves Rocher Smoothie Eau de Toilette in Mango & Passievrucht - Dit is een limited editie eau de toilette van vorig jaar, hij is dus niet meer verkrijgbaar. Erg jammer want hij heeft zo'n lekkere fruitige geur!
NYC Shine in a Minute Nagellak in 226 Madison Ave - Deze nagellak heeft echt dé perfecte rode kleur voor me! Bovendien blijft hij ook lang mooi zitten zonder te chippen!
Maybelline Dr. Rescue Baby Lips in Coral Crave - Ik vind de Baby Lips van Maybelline echt super lipbalms! Het kon dan ook niet anders dat deze tot m'n favorieten zou behoren. Hier komt trouwens later nog een review over!
Cien Oogschaduw in 09 Starlight - Dit is eigenlijk de enigste kleur dat ik nu nog op m'n ogen draag. Een erg mooie gouden kleur met goede pigmentatie dat je gewoon een prachtige, warme ooglook geeft!
 
Wat zijn jouw favorieten deze maand?
 


 

1 comment:

  1. Leuke favorieten! Wat bijzonder ook dat je de mascara van Cien zo fijn vindt, ik had mij er niet zoveel van voorgesteld eigenlijk, dus dat is wel heel leuk!

    ReplyDelete