11 January 2016

De nieuwe lentekleuren van Cien ❤!


 
Hoi allemaal! Sinds vandaag kan je de nieuwe lentekleuren van Cien terugvinden in de Lidl. Het is allang geen geheim meer dat ik echt hou van dit merk! De collectie van Cien hebben altijd zoveel verschillende kleuren, dat ik er zeker van ben dat iedereen er wel iets kan in terugvinden. Vandaag wil ik jullie graag een overview geven van de hele collectie. Vanaf het weekend kunnen jullie uitgebreidere reviews van de make-upjes verwachten. Laat het me zeker weten in de comments als er iets is waarvan jullie als eerste een review willen lezen! Benieuwd naar al dit nieuws? Kijk snel even met me verder...


Er zijn vier kleuren oogschaduw: 09 Starlight, 10 Soft Toffee, 01 Rose Garden & 11 Denim Blue.


De collectie heeft opnieuw nagellakjes! Een top & base coat en maar liefst 7 verschillende kleuren: Sparkling Grey, Mysterious Lilac, Just Nude, Red Roses, Juicy Coral, Lollipop en Candy Rose.


Er zijn twee mascara's: de Extreme Lashes Volume mascara en de Push Up! Waterproof mascara.


Verder zijn er nog 8 lipglosses in de volgende prachtige kleuren: 7 Diamond Rose, 37 Fruity Apricot, 34 Sparkling Petal, 30 Nude Lips, 33 Shining Star, 36 Soft Rose, 14 Nude Mauve, 35 Juicy Berry.


En tot slot mijn favoriet van de hele collectie: de lipsticks! Ze zijn verkrijgbaar in de volgende kleuren: 9 Neon Coral, 15 Sugar Rose, 12 Peony Blossom, 38 Sweet Apricot, 27 Natural Kiss, 36 Matt Rose, 32 Red Roses, 19 Vintage Mauve.

Producten ontvangen
 
De nieuwe lentekleuren zijn verkrijgbaar bij Lidl sinds vandaag voor slechts € 1,99!


Wat vinden jullie van de nieuwe lentekleuren?
 
Volg je me al?
 
 

6 comments:

  1. De lippenstiften zien er leuk uit.

    x Karen
    http://dressinginlabels.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Oh, wat een mooie producten! Die nagellakjes zien er mooi uit. De hele rechtse is mijn favoriet!

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dat is ook 1 van mijn favoriete kleuren! ^^ x

      Delete
  3. Ik wist niet dat Cien zo'n uitgebreid collectie heeft tegenwoordig! Lekker goedkoop :) Vooral de lipproducten zien er heel aantrekkelijk uit :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja he! Ze zijn zeker de moeite waard om eens te proberen ^^

      Delete
  4. Wat een superuitgebreide collectie zeg! Dat wist ik helemaal niet van Cien!

    ReplyDelete