26 May 2016

Essence | Pure Nude Highlighter!


Hey loves! Ik weet niet wat het is, maar telkens het lente/zomer is, ben ik weer helemaal into highlighters! Ik heb er ondertussen weer een paar bij in mijn collectie waar ik super enthousiast over ben. Vandaag toon ik jullie maar al te graag deze Pure Nude Highlighter van budgetmerk Essence. Benieuwd? Je leest er hier verder meer over..


Deze highlighter in de kleur 10 Be My Highlight komt in een vrij basic verpakking. Toch vind ik hem er best leuk uitzien! Ik hou er van wanneer merken een schattige of speciale vormgeving aan de verpakking geven, maar let's be honest, voor mij is dit geen vereiste. Als het product zelf maar fantastisch is!
De textuur van de hightlighter voelt zacht en prettig aan. Vaak is het zo bij budgetmerken dat hun poeders, highlighters etc. erg poederig zijn, maar dit is niet zo bij deze van Essence. Bonuspoints!


Kijk wat een prachtige, gouden pigmentatie! Als je hem aanbrengt met een make-up kwast valt hij niet zo intens uit, en geeft hij gewoon een mooie, subtiele highligh/glow. Voor mij is dit een budgettoppertje!

De Essence Pure Nude Highlighter is verkrijgbaar bij het Kruidvat voor slechts € 3,59.

Wat is jouw favoriete highlighter?

Volg je me al?



7 comments:

  1. Wat een mooie highlighter! Fijn dat hij niet poederig is, dat is zeker een pluspunt X

    ReplyDelete
  2. Heel mooi! Momenteel een marble baked bronzer gebruik ik als highlighter van de DA

    ReplyDelete
  3. Heel mooi! De highlighted ziet er echt heel mooi uit.

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  4. Mooie highlighter! Ik heb er een van Kiko en een van Mua en ik kan niet kiezen wat mijn favoriet is haha!

    ReplyDelete
  5. Ik heb deze zelf ook. Ik vind hem in het doosje erg mooi maar als ik hem opbreng is hij bij mij te donker. Ik had verwacht dat het alleen een glans was maar ik zie duidelijk een wat bruinere gloed. Mij viel hij dus een beetje tegen

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jammer dat hij voor jou wat tegenviel! x

      Delete