23 May 2016

Unboxing | I ❤ Myself To Hydrate Box!


Hoi allemaal! Het is zo'n beetje een traditie voor me geworden om tijdens de kerstperiode de Christmas-editie van de I love myself box van Mireille Huidsverzorging te bestellen. Toen ik laatst een beetje aan het rondkijken was op hun webshop zag ik dat er nu een nieuwe limited editie beschikbaar is namelijk de I love myself to hydrate box. Omdat hydratatie iets is wat m'n huid enorm kan gebruiken én met mijn verjaardag in zicht, besloot ik om deze box te bestellen als een klein b-day present voor mezelf. En laat het nu ook juist toeval zijn dat ik hem vandaag, op m'n verjaardag mocht ontvangen! Benieuwd wat er allemaal inzit? Je leest het hier even verder...


Wat me altijd enorm aanspreekt aan de I love myself boxen, is dat er ook goed nagedacht over hoe de producten verpakt worden en hoe het geheel er leuker kan uitzien. En bij de I ❤ Myself Boxen krijg je altijd superschattige en leuke verpakkingen erbij! Deze keer zitten de producten in een wit, plastieken mandje dat er superleuk uitziet én m'n naam werd op een leuk hartje geschreven! Superschattig, me happy!



Zo ziet het mandje er uitgepakt uit. Dit moment maakte me zoooo excited over wat ik ging terugvinden!



Alseerste kreeg ik een Hydration Essentielle Travelsize paketje van Ahava', een merk dat voor mij nog onbekend is. Het paketje bevat zowat essentiële producten om je huid voldoende te hydrateren. Erg leuk om mee op reis te nemen én ik moest gewoon meteen alle crèmes eens ruiken. & Let me tell you, ze ruiken heerlijk! Dit zit er in;

Deadsea Water Mineral Handcream
Deadsea Water Mineral Body Lotion
Time To Clear All In One Toning Cleanser
Time To Hydrate Essential Day Moisturizer


Het volgende is deze 2in1 Hair & Body Wash van Lavera. Wederom een product met een heerlijke geur! Hij heeft een milde formule en bevat zeewierextracten en plantaardige keratine wat huid en haar verzorgt en droogheid tegengaat. Producten zoals deze gebruik ik eigenlijk nooit als shampoo, maar hij lijkt me heerlijk om als bodywash te gebruiken!


Van hetzelfde merk, Lavera, vond ik ook een gezichtsmasker terug. & Ookal breng ik te weinig een maskertje aan, toch hou ik ervan! Het masker bevat enkel plantaardige ingrediënten zoals jojoba en aloë vera. Ook bevat hij het coenzyme Q10, wat een anti-aging werking heeft.


Hierna vond ik twee home-producten van het merk Greenleaf. Hoe leuk zien deze patronen op de producten eruit? Beide producten zijn in de geur Radiant Water, wat zo'n frisse geur is! Yum! Ik kreeg een kaars en een ried diffuser, je weet wel zo'n geurverspreider met van die stokjes. Mijn woonkamer gaat weer heerlijk fris ruiken de komende dagen/weken!


Een lippenbalsem mocht zeker niet ontbreken in het thema 'hydration'! Deze is van het merk Payot en glijd als het ware als boter over je lippen. Ik weet niet of het erg duidelijk is op de foto, maar het lijkt erop dat hij ook wat shimmers bevat. Maar don't worry, het is erg subtiel en als je hem aanbrengt zie je dit eigenlijk niet.


Tot slot zit er nog een flesje bronwater van Mireille erin, super leuk!

Ik vond deze limited editie van de I Myself box weer top! Alle producten passen perfect in het thema 'hydration', ik ben weer helemaal blij!


Wat vind jij van de producten?

De I Myself To Hydrate Box is momenteel niet meer verkrijgbaar, maar de 'normale' I Myself Box is altijd verkrijgbaar in verschillende prijscategorieën via de webshop van Mireille Huidverzorging.

Volg je me al?


1 comment:

  1. Deze boxen vind ik zo gaaf! Ik zal er in de toekomst zeker een keer eentje bestellen. -x-

    ReplyDelete