20 June 2016

Unboxing | Style Tone Juni 2016!


Hey loves! Mijn werkweek is alweer begonnen en ik heb er zin in! Mijn laatste dagen zijn ook begonnen, want ik heb bijna een weekje verlof! Van 1 juli tot en met 11 juli ben ik thuis en dan ben ik ook van plan om eens te knallen hier op mijn blog en misschien wat vaker dan 3x per week een artikel te schrijven! En misschien kan ik ook de tijd eens nemen om wat meer vooruit te werken! Aah, de vooruitzichten - haha ;). Vandaag heb ik één van mijn favoriete artikels voor jullie, namelijk mijn unboxing van deze maands Style Tone box! Deze maand zitten er vier nieuwe merken in de box, van over de hele wereld. De merken werden door Style Tone geselecteerd omdat ze ook even nadenken bij wat ze doen en hoe ze het willen doen. Benieuwd wat ik deze maand mocht ontvangen? Kijk dan snel even met me verder..


Peony Cosmetics Pink Glow Highlighter

Een roze highlighter? Ik dacht dat highlighters een meer beige/gouden/witte tint moeten hebben? Maar kijk hoe prachtig de kleur ervan er toch uitziet! Ik ben al meteen verkocht. En laten we ook even stilstaan bij hoe adorable het doosje waarin de highlighter komt eruit ziet! Dit 'potloodje' heeft een gel basis en geeft een zachte focus aan je make-up look. Enja, hij heeft zo'n beetje die trendy rose golden kleur. Top! Hier ga ik zeker eens wat make-up lookjes mee proberen ^^!

€ 20,95



Daily Concepts Exfoliating Body Scrubber

Je krijgt niet zo vaak 'tools' in een beautybox, daarom vind ik het vaak leuk dat er zo eens iets in zit. Deze exfoliating body scrubber heeft een natuurlijke katoenbasis met nylon exfoliating lussen erin. Het voelt in eerste instantie eigenlijk een beetje aan als een soort van handdoek of washandje. Maar als je er dan mee over je hand bijvoorbeeld wrijft, voel je wel dat het wat 'ruwer' aanvoelt.

€ 6,00



Note Cosmetics Rich Color Lipstick in 04 Juicy Nectar

A girl can never have too many lipsticks! & Met deze quote zit er weer een lipstick in de box, yay! Lipsticks vind ik soms wat tricky, gewoonweg al voor de kleur alleen al. Soms moet je een beetje chance hebben met de kleur, maar deze keer vind ik het een erg leuke kleur dat ik zeker zou dragen! Het merk Note is een Turks merk en verkopen hun producten eigenlijk meer buiten Europa, maar net daarom zijn hun producten beter bestand tegen warme temperaturen en hebben ze kleuren in hun collecties dat mooi staan bij verschillende huidskleuren. & Dit kleurtje dat ik kreeg, schreeuwt zowat zomer voor me! Hij brent ook best makkelijk aan, en voelt ook fijn aan op de lippen.

€ 9,90



GLOW For A Cause Solid Perfume in Wander

Normaal ben ik niet zo voor solide perfumes, maar voor deze maak ik graag een uitzondering. Te beginnen bij het mooie verhaal dat achter daze parfums schuilt. Ze worden gemaakt met de beste en puurste ingrediënten en elke keer er eentje wordt verkocht, gaat 5% naar een goed doel.
Bovendien zouden dit soort parfums ook langer op je huid blijven, en zou je dus langer lekker moeten ruiken. En dan ja, goh de geur van deze variant wander vind ik gewoon heerlijk! Hij heeft een kruidige, maar tegelijk zoete & frisse geur. Yum!

€ 12,95



Manna Kadar 3-in-1 Fantasy

Vorige maand krijgen we een gloss stain van het merk en ook deze week kunnen we een nieuw product uit de collectie ontdekken. Deze maand krijgen we de 3-in-1 Fantasy, een prachtig rose golden kleurtje dat je als oogschaduw, blush en zelfs highlighter zou kunnen gebruiken. Hij heeft een velvet-achtige structuur, waardoor hij ook erg makkelijk aanbrengt en makkelijk uit te blenden is.

€ 17,95

Over het algemeen ben ik best tevreden met de producten deze maand. Misschien als je enkel naar de totaalprijs van de box kijkt, werden we vorige maanden 'meer verwend' dan deze maand. Maar eerlijk? Voor mij doet dat er niet echt toe, je krijgt sowieso al meer terug dan wat je ervoor betaald. En de producten zelf zijn ook weer erg fijn deze maand!

De Style Tone box is verkrijgbaar via http://www.styletone.com/ voor slechts € 15,00 per maand.

Wat vind jij van de producten deze maand?

Volg je me al?


6 comments:

  1. Wat een mooie producten! Die kleur van de lipstick ziet er erg mooi uit. Ben erg benieuwd hoe die staat.

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  2. die highlighter lijkt mij wel wat! weer eens wat anders?! :o

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja daarom vond ik hem ook net zo leuk! ^^

      Delete
  3. Wauw die kleur van de lipstick! Heel mooi.
    En de andere producten lijken me ook echt super!

    ReplyDelete
  4. De lipstick vind ik er wel heel mooi uit zien!

    ReplyDelete
  5. Wat een super leuke producten zitten erin, ik ken nog geen een van de merken. De highlighter vind ik mooi, vooral ook het doosje ja. Dit is echt zo'n product die ik alleen zou kopen voor het uiterlijk van het doosje haha ( als hij iets goedkoper was geweest hihi )

    ReplyDelete