16 June 2013

Formula 10.0.06 Skin-Clarifying Mud Mask


I think face mask are a perfect way to pamper your skin, that's why every Sunday I have to get my face mask to relax! I love trying out different kinds and brands of facemask, so most times I buy the little bags that contain 1 or 2 face masks. However, I had been eyeing this product for a long time now!

Gezichtmaskers zijn een perfecte manier om je huid eens te verwennen en dat is waarom ik elke zondag mijn gezichtsmasker moet hebben om te ontspannen! Ik hou ervan om verschillende soorten en merken uit te proberen, dus meestal koop ik die kleine zakjes waarin er telkens 1 of 2 gezichtsmaskers zitten. Maar dit product wou ik al zo lang kopen!


The reason why I wanted to buy this product for the longest time is because I think the packaging looks so appealing to me! This mud mask contains strawberry and yarrow which makes it smell amazing! This face mask also has berry boosters who will work clogged pores, the strawberry and rosemary work on impurities and the yarrow clarifies the skin. It is a really nice product but I would advise to only use it on the places where you have darkheads or impurities. I used it on my whole face and at the end it started getting a little bit too tight feeling, which I don't like.
 
De reden waarom ik dit product wou kopen was omdat de verpakking er zo aantrekkelijk uitziet! Dit modder masker bevat aardbei en yarrow. Het bevat ook bessen booster die zullen werken op verstopte poriƫn, de aardbei en rosemarijn werken op imperfecties en de yarrow maken je huid meer helder. Het is een heel leuk product maar ik zou toch adviseren om het enkel bv. op de plaatsen waar je mee-eters of imperfecties hebt. Ik had het op mijn hele gezicht gebruik en na een tijdje begon het een beetje te strak aan te voelen, en dat heb ik niet zo graag.

(Kruidvat - € 7.99)

No comments:

Post a Comment