06 September 2015

Mijn beauty wishlist!

Ik kan niet geloven hoe lang het geleden is sinds m'n laatste 'beauty-wishlist'. Mijn make-upstash is dan wel tamelijk uitgebreid - Vind ik zelf toch allesinds. Maar soms kriebelt het toch een beetje bij nieuwe releases. Vandaag toon ik jullie wat er momenteel op mijn verlanglijstje staat. Benieuwd? Kijk snel even met me mee!


Bij Lush koop ik het liefste de bruisballen of bubble bars. Ik vind ze gewoon super! Lekkere geuren, leuke kleuren en vaak ook een leuk 'spektakel' in je bad.
 
FROZEN BRUISBAL (€ 5,95) - Bij deze geurbal moet je gewoon meteen aan de Disneyfilm Frozen denken. Hij bevat het parfum van neroli, roos en grapefruit. Klinkt als een lekkere, frisse geur dus!
PINK FLAMINGO BUBBLE BAR (€ 9,95) - Ik hou van alles met flamingo's, deze kon dus niet ontbreken op mijn verlanglijstje! Hij bevat geuren zoals ylang-ylang en rozenhout én bevat bovendien ook verzorgende boters en oliën.
ROOTS HAARSMASKER (€ 19,95) - Ik wil mijn haar gewoon beter verzorgen en daarbij lijkt dit masker een goede start. Dit masker gaat eigenlijk je hoofdhuid behandelen waardoor je haar ook beter gevoed zal worden en meer glanzend en gezonder zal worden.
 THE EXPERIMENTER BRUISBAL (€ 5,95) - Van deze bruisbal heb ik al video's gezien op andere blogs en deze geeft zo'n mooi 'spektakel' in je bad met prachtige kleuren. Bovendien bevat hij ook de geur vanille, wat gewoon enorm lekker is om mee te relaxen.


Ik schreef al eerder een artikel over de nieuwe beautyproducten bij de H&M. Zodus konden er een aantal niet ontbreken op deze wishlist!
 
BLUSH in SUNRISE PINK (€ 7,99) - Alleen de verpakking al vind ik zo mooi. En dit kleurtje lijkt me ook prachtig voor een dagelijkse make-up look.
OOGSCHADUW PALETTE in TWILIGHT AND ROSE (€ 12,99) - Tegenwoordig grijp ik meer en meer naar nude roze tinten. En dit kleuren-palette ziet er gewoon prachtig uit.
LIPSTAIN in GAUZY MAUVE (€ 7,99) - Ik hou ervan om verschillende lipproducten uit te proberen. Deze kleur ziet er weer een mooi my-lips-but-better kleurtje dus ik hoop deze snel te mogen hebben in mijn collectie!


MIU MIU NATURAL SPRAY (€ 58,90) - Ik heb nood aan een nieuw parfum! Deze nieuwe van Miu Miu spreekt me al meteen aan omdat het flesje er zo schattig en vintage uitziet. Hij heeft ook een vrouwelijke bloemengeur - Ik hoop deze snel eens te kunnen testen in de winkel!

Bron foto's: Lush - H&M - Miu Miu
 
Wat staat er op jouw verlanglijstje? Ik ben benieuwd!
 

 

2 comments:

  1. Oh bruisballen zijn zo lang geleden, ik wil er al meteen in de winkel gaan kopen als ik deze zie :D
    Naomi, x

    ReplyDelete
  2. Mooie wishlist! De blush van H&M vind ik er erg mooi uitzien!

    ReplyDelete