13 December 2016

Christmas giftguide for him 🎁 Blogmas #08!


Hey loves! Gisteren kwam er een giftguide voor vrouwen online en vandaag is het de beurt aan de mannen! Benieuwd aan mijn picks deze keer? Kijk dan snel met me verder..


Ik moet toegeven, om deze cadeaus bij elkaar te zoeken heb ik vooral mijn vriend in gedachten gehad. Mijn vriend doet aan boxen, maar als de man voor wie jij een cadeau zoekt een andere sport beoefend, kan het ook leuk zijn om meer iets in de richting van deze sport te zoeken. Mijn vriend drinkt ook enorm graag thee, hier gaan misschien niet alle mannen blij mee zijn, maar de mijne wel, haha ;). Tot slot denk ik dat vele mannen ook graag elektronica spulletjes ontvangen, zoals bijvoorbeeld een Xbox One (of PS4 ofcourse) of een leuk nieuw gadget!

1 🎅 Adidias stootkussen voor vechtsporten - Decathlon, € 34,99
2 🎅 Discovery Channel Virtual - America Today, € 24,95
3 🎅 English Tea Shop Holiday Tea Collection - Holland & Barrett, € 17,49
4 🎅 The Rituals of Samurai Refreshing Collection - Rituals, € 39,50
5 🎅 Xbox One S 500GB + Battlefield - Mediamarkt, € 239,00

Wat zijn jouw cadeau ideetjes voor mannen?

Volg je me al?



No comments:

Post a Comment