08 December 2016

Review Cien Herbal Bath 🎄 Blogmas #04!


Hey loves! Het is weekend is alweer in het vooruitzicht! Hebben jullie al leuke plannen? Ik ga morgen na het werk al wat kerstinkopen doen samen met m'n mama. Dat word leuk! Vandaag schrijf ik jullie een review over dit 'kruidenbad' van Cien. Benieuwd? Je leest het hier..


🎅 De VERPAKKING vind ik er al superleuk uitzien! Gewoon een standaard grote fles, maar met leuke tekeningen erop. Dit doet het er voor mij al aantrekkelijk uitzien.

🎅 Er zijn drie GEUREN verkrijgbaar (al weet ik niet of ze nu nog verkrijgbaar zijn.. #Sorry). Ik koos voor de geur van bloedsinaasappel & kamille. Ik hou van lekkere citrusgeuren en kamille werkt rustgevend.


🎅 De fles bevat 500ML van het 'kruidenbad', hier kan je al heel wat baden mee vullen! Des te meer bubbels je wilt, des te meer je van het product zal moeten gebruiken. De badgel is trouwens oranje, net zoals de kleur van het flesje zelf.

🎅 MIJN MENING? Zoals je kan zien op de foto, krijg je best wat bubbels. I love it! & De geur is gewoon heerlijk! Een lekkere, zoete citrusgeur die overheersend is. De kamille ruik ik eerlijk gezegd er niet in, niet dat dit een big issue voor me is ;).

Wat is jouw favoriete badproduct?

Volg je me al?



1 comment: