10 December 2016

Christmas Tag ☃ Blogmas #05!


Hey loves! Gisteren ging ik samen met m'n mama naar het shoppingcenter in Sint-Niklaas om een aantal kerstcadeautjes te kopen. & Ofcourse was het erg leuk! Maar toen ik thuis kwam was ik gewoon kapot, waardoor er geen artikel online kwam. De blogmas van dit jaar is een echte #Fail voor me aan het worden ;(. Vandaag heb ik een leuke Christmas tag voor jullie op de planning staan. Deze kwam ik tegen op de blog ForYourStyle en het leek me leuk om deze over te nemen. Benieuwd? Kijk dan snel met me verder..


πŸŽ„ Wat doe jij het liefst met kerst?
Met kerst blijf ik het liefste gewoon thuis met familie. Lekker eten en gezellig cadeautjes openen!

πŸŽ„ Wat eet jij met de kerstdagen?
Op kerstavond maak ik meestal een wat uitgebreider diner. Dit verandert jaarlijks wel, maar vaak haal ik inspiratie op Pinterest hiervoor. Met kerst zelf eten we vaak fondue of gourmet. Lekker makkelijk maar heerlijk!

πŸŽ„ Wat is jouw favoriete kerstnummer?
Dan ga ik voor de oldschool classics gaan zoals Dean Martin's Let it Snow, Wham!'s Last Christmas, Maar ook Michael BubblΓ© weet me wel te pleasen als op het kerstmuziek aankomt. Verder vind ik Maroon 5's Happy Christmas & Blink 182's I won't be home for Christmas ook super!

πŸŽ„ Wat draag je met de kerstdagen?
Op kerstavond draag ik vaak iets confy & cozy, denk maar aan een leuke pyjamabroek + trui. Met Kerst zelf kleed ik me dan weer wat meer op :). Klinkt een beetje de omgekeerde wereld nadat ik juist zei dat we met kerstavond uitgebreid koken en op Kerst gewoon fondue of gourmet doen, haha.

πŸŽ„ Hoe ziet je kerstboom eruit?
Vroeger ging ik altijd voor de combinatie rood & goud. Maar sinds vorig jaar was ik deze kleuren beu en ben ik voor wit & zilver gegaan. & I love it!


πŸŽ„ Wat drink je tijdens het kerstdiner?
Een cava'tje als aperitief en erna rode wijn of cola zero :).

πŸŽ„ Vier je het met cadeautjes of met lootjes?
Met cadeautjes. Ik vind het altijd leuk om een paar cadeautjes te geven in plaats van één groot cadeau. :)

πŸŽ„ Heb je een leuk recept voor de feestdagen dat je wilt delen?
Nee. Maar zoals ik al eerder zei kijk ik vaak op Pinterest voor inspiratie! Daar kan je vaak superleuke ideΓ«en opdoen.

πŸŽ„ Kerstavond / 1ste kerstdag / 2e kerstdag?
Kerstavond for sure. Bij kerstavond heb ik het meest het gevoel van kerst.

πŸŽ„ Bij wie vier je kerst dit jaar?
Kerstavond vieren m'n vriend en ik thuis, Kerst zelf samen met familie!

Doe jij iets speciaals met Kerst dit jaar?

Volg je me al?



No comments:

Post a Comment