31 July 2015

Instapics | Juli!


De eerste maand van de zomervakantie zit er alweer op & wat is deze weer voorbijgevlogen! Hopelijk hebben jullie al leuke tijden achter de rug? Vandaag toon ik jullie wat er de voorbije maand op m'n blog is voorbijgekomen én een paar foto's van m'n leven. Benieuwd? Kijk snel even mee...



M'n eerste artikel deze maand ging over de Maybelline Browdrama Sculpting Brow Mascara. Een erg fijn productje dat ik nu graag dagelijks gebruik!
 


Een lekkere en vooral gezonde snack voor tussendoor: blauwe bessen. &Deze waren lekker zoet! 



Begin juli hadden we een hittegolf - Dit kleintje had er ook veel last van! Het dutsje wilde niet uit haar verstopplaatsje komen.
 
 
Als het 's avonds wat afgekoeld was, was het echt zalig om buiten te chillen. & Dat word nog beter met een lekkere cocktail en leuk boek!
 
 
Elke maand toon ik jullie naar gewoonte ook m'n favorieten van de voorbije maand. En zoals je kan zien had ik er voor de maand mei wel een mooi aantal!
 
 

Naast m'n favorieten toon ik jullie ook m'n opgebruikte producten van de voorbije maand. Ik vond het zo jammer dat m'n parfum 'Hello Lover' van Sex & The City op was! Het is zo'n lekkere, zoete geur voor de zomer.
 
 
M'n vriend en ik gingen naar de Ikea en hadden nog niets gegeten. Perfect dus om een bezoekje te brengen aan hun restaurant.


Ik had met een vriend afgesproken om eens samen alcoholvrije cocktails te maken en dit was het resultaat! De eerste was het lekkerste: een alcoholvrije mojito!
 
 
De Razoli scheerolie stond al een tijdje in m'n kast en eindelijk kwam het ervan om hierover een artikel te schrijven!
 
 
Ik heb hem al zien voorbijkomen op verscheidene blogs en ook op de mijne kon je hem zien: het Maybelline The Nudes palette! Ik ben er allesinds fan van!
 
 
M'n Birchbox van deze maand bevatte een paar leuke producten. En hij het doosje had zo'n leuk ombré zonsondergang effect erop!


Ik probeer steeds vaker de tijd te nemen om m'n nagels goed te verzorgen. De remover pads van de Action zijn erg leuk om je nagels te reinigen & I'm in love met de Dr. Rescue CC nails base coat van Maybelline!
 
 
Ik kocht deze LED lichtjes bij de Action & ze doen ons terras er gewoon zo leuk en sfeervol uitzien 's avonds!


Ik wachtte al zolang om dit mandje in de Action terug te vinden en eindelijk heb ik hem! Ik gebruik hem vooral om producten die ik nog moet reviewen even in te bewaren.
 
 
Deze shower creams van Cien behoren tot m'n favorieten! Ze zien er echt leuk uit en hebben lekkere, zoete geuren!
 
 
Ik vind tags enorm leuk om te lezen - Daarom vond ik het al zo raar dat ik al heel lang geen tag meer zelf had ingevuld. Ik koos ervoor om de leuke tag 'zomer in je bol' in te vullen.
 
 
Tot slot schreef ik nog een artikel over de Lemony Flutter van Lush! Ik snap niet dat het me zo lang heeft geduurd vooraleer ik deze nagelriemcrème zelf kocht, want het is echt een topper!
 
Hoe was jouw vakantie tot nu al?
 
Follow me:



3 comments:

  1. Leuke foto's, die alcoholvrije cocktails zien er goed uit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankje! Dat waren ze ook ;) Enkel de tweede was te bitter naar mijn smaak

      Delete
  2. Leuke foto's! Je hebt weer een bedrijvige maand gehad!

    x Karen
    http://dressinginlabels.blogspot.com

    ReplyDelete