23 August 2015

Max & More | Nude Look Oogschaduwpalette!


Hoi allemaal! Normaal zie je wel vaker nieuwe make-up items verschijnen in de Action, maar ik begon het al wat raar te vinden dat dit niet meer het geval was. Maar! Ik denk dat ze gewoon bezig waren met veel nieuwe producten te ontwikkelen en nu heb je dus weer een pak nieuwe en vooral leuke make-upjes! Vandaag toon ik jullie als eerste een oogschaduw palette. Kijk snel even met me mee.


 
Ik koos het palette nude look omdat ik ook het liefste nude looks creĆ«er op dagelijkse basis. Voor slechts € 0,89 (echt geen geld!) krijg je een palette met maar liefst 8 kleurtjes. Je krijgt er ook een dubbelzijdige kwast bij, deze is voor mij minder interessant want ik gebruik dit soort kwastjes eigenlijk nooit. Maar wat wel erg leuk is, is dat er een spiegeltje zit onderaan het palette (waar het kwastje normaal ligt). Erg leuk dus! Een beetje verborgen, maar oh zo handig.


En hier heb je dan de swatches! Pigmentatie is verrassend goed voor een € 0,89 palette. Wat ik persoonlijk iets minder vind, is het aanbod van matte kleuren in het palette. Je krijgt 7 (wel prachtige) metallic kleurtjes en maar 1 matte kleur, waarvan de pigmentatie niet al te denderend is.
Al bij al vind ik het wel een erg leuk palette. Mijn favorieten zijn de derde en vierde kleur.

Prijs: € 0,89 - Verkrijgbaar: Bij de Action.
 
Heb jij de nieuwe make-upjes bij de Action al gezien? Welke is jouw favoriet?
 
Follow me:
 
 

5 comments:

  1. Wow, het verbaas mij dat ze zo goed gepigmenteerd zijn!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dacht ik ook! Met zo'n lage prijs verwacht he nooit veel, maar is echt het proberen waard ;)

      Delete
  2. Wow, wat een mooie kleuren!

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  3. Wat een pigmentatie voor die prijs zeg! Dat had ik niet verwacht. Ik koop niet zo snel Action make-up, maar ik kom er ook eigenlijk nooit meer (ligt bij ons niet op een logische plek). Vroeger had ik er wel vaak poeder en blush van, dat was altijd wel goed :)

    ReplyDelete